27 Ocak Zaman denemesi ve cevap anahtarı

zamanYGSZaman YGS denemesi

27 Ocak 2016 gazete denemesi ile ilgili paylaşımlar yapabilirsiniz.

Lütfen deneme gününden önce soruları toplu olarak paylaşmayınız.

Resmi cevap anahtarı burada paylaşılacak.

Başarılar


25 Ocak 2016 günü yayınlanan resmi cevap anahtarında ki hatalar giderilmiş 26 Ocak 2016 günü resmi cevap anahtarı yeniden yayınlanmıştır ve aşağıya hatasız cevap anahtarı eklenmiştir.

27 OCAK A27 OCAK B

Yorumlarınıza resim eklemek için 3 adım yeterli.

Önce http://www.hizliresim.com adresine giriyorsunuz

hizliresim 1

hizliresim 2

hizliresim 3

En son ortaya çıkan linklerin en altında ki eklediğiniz resmi direk linkini verir o linki olduğu gibi kopyalayıp yorumunuzun altına yapıştırıyorsunuz, hepsi bu.

LgmB41

27 Ocak Zaman denemesi ve cevap anahtarı” üzerine 710 yorum

  1. Matematik A kitapçığı Cevaplarım;
    CBDEA
    BECDA
    ECCDB
    DCECB
    ADAEB
    EBAAE
    BDBBC
    ACCDE
    NOT:GENELDE 39-40 YAPIYORUM HATALARIM VARSA SÖYLEYİN 😉

  2. Türkcem ıyı degıl 27 net cıkarmı 3 SUBAT DENEMESI ILK 10 SORU KOTU GIBI
    1 B
    2 C
    3D
    4B
    5C
    6A
    7D
    8D
    9 E
    10B
    11E
    12A
    13A
    14C
    15E
    16A
    17C
    18B
    19A
    20A
    21E
    22B
    23A
    24C
    25B
    26C
    27E
    28BOS
    29 E
    30BOS
    31B
    32A
    33D
    34C
    35A
    36B
    37B
    38A
    39D
    40E

  3. Ya şu youtubeden link atanlari sayfadan def etme sansimiz yok mu turediler iyice gerizekali pislik aptallar

    • b kitapçığı
      türkçe bbaecaadebeebdeacddbebacbcdccbbadcbebace
      sosyal acddcaeeebcdebaacdceeec 24-boş ccbe devamını bilmiyorum
      mat badeecedeccbcabbbdcddbacaeabeadaddbcebac
      fen cedaadcbcabaaaebcbeecdbecdbebeedbebaabbe
      arkadaşlar cevapların çoğu doğrudur.Burdan bakabilirsiiz

  4. Fen A bi duanizi eksik etmeyin …3 subat

    Abab ; adcb ; eead ; eaad ; eebd ; cebb ; cbee ; cbab ; eede ; eebe

  5. Şu cevap anahtarı diye youtube videosu yollayan ve o kadar gerizekalı ki ismini değiştirince emojisinden kendisinin olduğunu anlaşılmadığını zanneden arkadaşım, otur ders çalış.

    • çocuk sen ne kadar işsiz bir şeysin beyin yoksunu adını değiştirip değiştirip bir şeyler saçmalıyosun komik mi ergenüs git beyblade falan izle sen ne işin var ygs ile falan angut

  6. Düşük yaptım diye üzülmeyin beyler her deneme 140üstü yapan ben 130,5 yaptın yani deneme zordu.Şaka la şaka gerçek sınavda zordu işiniz bitti hala 120 yapamayan arkadaşlar ilk 15bine giremez haberi ola hadi gidin ders çalışın la bunu okuyacakınıza millet tatilde günde bün soru yardırıyo siz hala laylaylom

    • SENİN SOYUNU SÜLALENİ O GECE PREZERVATİF KULLANMAYAN BABANIN DA AKLINI ÖPEYİM TAMAM MI KARDEŞİM ZATEN SEN O KADAR NET YAPSAN BUNLARI YAZACAK ZAMANI BULAMAZDIN İNEKLİYO OLURDUN YOL AL MİLLETİN MORALİNİ BOZMA HAKKA GİRİYOSUN

  7. 25 Ocak günü ilan edilen resmi cevap anahtarı hatalı olduğu için geri çekilmiş 26 Ocak 2016 güncellenerek doğru şekilde yeninden yayınlanmıştır arkadaşlar, konuya ekledim.

  8. Arkadaşlar şu fen sorularını da atarmısınız size zahmet bi görün şurayıda artıkk lütfen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 1c 2d 3e 4b 5b 6e 7e 8d 9a 10a 11b 12b 13a 14a 15c 16e 17b 18a 19c 20b 21e 22c 23d 24c 25d 26b 27e 28c 29c 30e 31e 32d 33b 34e 35c 36a 37e 38b 39b 40d

  9. Resmi cevap anahtarı güncellenecek arkadaşlar. Cevap anahtarı kurumsal olarak geri çekildi. Güncel cevap anahtarı ilan edilince buradan paylaşılacak. Söylendiği gibi Türkçe kısmı hatalı çıkmış.

    • Arkadaşlar sosyal kısmında bir hata yok. Bir eşit ağırlık öğrencisiyim ve sosyal alanındaki cevaplar tutarlı birbiriyle. Fakat Türkçede cevaplar tamamen farklı ve burada ben öğrencilerin mağdur edildiğini düşünüyorum. Zaten bu denemeye para vererek kaydoluyoruz,kimse bizi zorlamıyor. Cevapları ezberleyerek girecek birisinin denemeyle işi olduğunu sanmam zaten. Asıl amacımız eksiklerimizi kapatmak ama denemeden kaç gün sonra ancak doğru cevap anahtarını bulabiliyoruz. Türkiye genelinde uygulanan bir sınavda bu kadar büyük bir doğru cevap kaosu yaşanıyor olması trajikomik gerçekten. Admine ayrıca teşekkürler bize yardımcı olduğu için.

  10. cevap anahtarı yanlış arkadaşlar. ben fen lisesinde okuyorum 150 falan yapıyorum. bunda barajı geçemicem sandım türkçeye bakarken. 😀

  11. 120-130 yapan arkadaşlar, zaman denemelerinde genel sıralamada kaçlarda oluyosunuz ?
    cevaplarsanız sevinirim

        • cevap için sağol kardeşim baya merak ediyordum,
          bende 110civarı yapıyorum 4000 in altına 1 kere indim

          • bence zamana giren çok zeki insan var tembel olupta kimse 300 400 lira bayılmaz.sıralama oyüzden beklentiyi karşılamıyor olabilir..veya şuandakendimi avutuyorum.bilmiyorum

            • 2 binlerde oluyo genelde benim ama genel katılım yazmıyo ne kadar var bilmiyorum

            • aynen bro bana da öyle geliyo ygs de ilk 30 binin 4-5 bini burdan çıkar gibi femin kolejleri falan da bu sınavdan oluyo

    • YAZIN FEM’E GİDEN ARKADAŞLAR !! SİZCE DE YAZIN OLDUĞUMUZ DENEMELER BAYA KALİTELİ DEĞİL MİYDİ? PEKİ YA SİZCE BU ZAMAN NASILDI? BENCE ÇOK BASİT OLUYOR. ÖZELLİKLE ŞU SON 2 ZAMAN. BOŞUNA VERİLMİŞ PARA…

    • sınava yaklaşık 30 bin kişi giriyor.Ama zamanda 1500. oldun diye gerçektede öyle bişey olcak diye düşünmemek gerek.2. senem benim geçen sene 7-8 bin civarıydım ama ygs de 25 bininci oldum.Başka arkadaşım 4 bin falan yapardı 13 binici oldu ygsde. yani tamamen sınav anına falan bağlı kaçıncı olacağın. bu sıralamalar pek bişey belli etmiyor.Bence il sıralamasına ulaşabilirseniz ona bakın derim.ilinizden kaç tıp çıkıyo mesela senede. onu bulursanız kendi il sıralamanızı karşılaştırıp ona göre yorumlayabilirsiniz.mesela benim ilimde her yıl 100 kişi tıp tercih ediyor.ben zamanda ilk 50 de falan olmaya çalışıyorum ilde.başarılar

  12. Admin paylaştığın için sağol ama cidden hatalar var cevap anahtarında düzeltilince yayınlarsan sevinirim…

  13. adminin yayınladığı dogru cevap anahtarı falan değil. Resmi olarak daha zamanın ana sitesi yayınlamadı bile. Hikaye inanmayın sosyalden ve türkçeden çok yanlışım çıktı onun cevap anahtarına göre

  14. ARKADŞALAR TÜRKÇEDEN 40 YAPAN BEN 8 NET YAPMIŞIM .D :d :d BU CEVAP ANAHTATINI KİM UYDUYDUYSA İYİ UYDURMUŞ HELAL OLSUN :ddd HERHAFTA 38 39 40 YAPYOUM TÜRKÇEDEN 40 YAPAN BEN 8 NET YAPMIŞIM .D :d :d BU CEVAP ANAHTATINI KİM UYDUYDUYSA İYİ UYDURMUŞ HELAL OLSUN :ddd HERHAFTA 38 39 40 YAPYOUM SİYAH OLAN CEVP ANAHTARINDAN 38 ÇIKTI NET SAYFANIN PAYLAŞTIĞINDAN 8

    • Allah seni kahretsin inşallah. Aynı kişisin mk. Resminden anlaşılıyor. O kadar malsın ki değil 85 , 5 bile yapamazsın sen oc.

  15. Arkadaslar Atam cevap anahtarı için bu kadar kendinizi parcaladiginizi gorse eminim çok utanirdi siz nasil insanlarsiniz her hafta olan şey bu geç yayınlanır ya da eksik, yanlış sorular olabilir bunlar olağan şeyler zaten duzeltilecektir yeter artık biktim sizden gidip denemelerin iptali için imza toplayacagim

  16. Arkadaşlar yayınlanan cevap anahtarı RESMİ CEVAP ANAHTARI. Yanlış derken birilerinin kendi çıkardığı cevap anahtarına göre mi konuşuyorsunuz yoksa bir bildiğiniz mi var? Resmi cevap anahtarında bir düzeltme yapılır ise sizinle paylaşırım, daha önce resmi cevap anahtarı yayınlanana kadar diğer uydurma cevap anahtarlarına itibar etmeyin diye uyarıda bulunduğumu hatırlıyorum.

    • Kardesim turkce yanlış sadece aşağıda bi link atmışlar orda turkce doğruları var demek ki resmi cevap anahtarı yanlış yayınlandı admin düzeltemez doğrusu yayımlanana kadar beklemek zorunda kalirsin tesekkurler

  17. Sayın arkadaşlar küfürlü mesajların sadece küfür kısımlarını editliyordum bundan sonra içinde küfür ve sataşma ifadesi geçen mesajların tamamı silinecek. Lütfen biraz daha saygı.

    Bu arada ZAMAN YGS 13 Resmi Cevap Anahtarı

    A Kitapçığı

    B Kitapçığı



    Herkese başarılar…

  18. Surekli youtube linkini atan arkadas issiz misin? Ismini degistirip kac kez atmis.Resmin ayni oldugu ocon ayni kisi oldugun belli oluyo

  19. Henüz beyni çıkmamış bok kafalı aptalların şuraya deli saçması yorumlar yazmasını gerçekten anlamıyorum. Açıklandı deyip youtube linkleri atmalar , sınav kolaydı deyip insanların sinirini bozmalar falan. Yapmayın olum 2 dakika adam olun be

  20. Arkadaşlar fende matta çok rezilim hiç geliştiremedim kendimi geliştirmek için bir taktik felan varmı ya çok kötüyüm matta okadar çalışıyor gene barajı geçemiyorum geçsem bile 10 netten fazla çıkmıyor bir çözüm varsa söylermisiniz

    • basit kitaplları al hemen çöz öncelikle antremanlarla matematik biri çöz ve ilk adım matematiği bitir hemen iki hafta içersinde farkı görüceksin ben 0 netten 25 nete kadar cıktım dalga geçtiklerine bakma gercekten işe yarıyor bu kitaplar

    • Amk ibnesi isim değiştrip youtube linki atıp bizi mal mı saniyon gerizekalı çocuk bu kadar mal olduğunu sen de anlamışsin umarım.

  21. Arkadaşlar soruları kapsülden almışlar diyorsunuz hangi kapsül o ben almak istiyorum link lütfen veya fotoğraf atın tesekkurler

  22. http://ygszamandenemeleri.blogspot.com.tr/ ısrarla dislike atıp yalan söylediğimi zanneden üşengeç kardeşler 2 saattir cevap anahtarını yayınlıyorum haberi yok 😀 lan yeminle cevap anahtarı doğru 27 ocak ben kontrol ettim aşşağıdaki siyah cevap anahtarları gerçek cevap anahtarı aç kitapçığını kontrol et anlayacan!

  23. ulan yeter be ne sınavmış ne cevapmış bıktık arkadaş ya testi yapın ardından cevabı yayınlayın zaten gerçekten üniversite kazanmak isteyenler gidip açıklanmış cevapları ezberleyıp sınava girmez ezberleyenlerde ygsde alır babayı.. yeter arkadaş ya her hafta aynı mağduriyet

  24. Biraz aşşağıda paylaştığım siyah renkte cevap anahtarını dislike eden sivri zekalı arkadaşlar açın denemeizi karşılaştırın hepsi doğru

    • kalite iyi değildi bence kapsüldeki güzel soruları alıp mat. soruları oluşturmak nedir ya?
      zorluk olarak da mat. biraz zorlayıp diğerlerini aşırı basit sormaları canımı sıkıyo dengeli bi sınav olmalıydı ilk denemeler daha hoştu bence.

      • Ben de oyle düşünüyorum fen tamam sınavda da kolay zaten ama türkçe sınavda olmayacak kadar basit(çoğunlukla) sosyal de biraz saçma geliyor bana bi de problemler biraz daha zorlanmali

        • en kolayı apaçık matematikti arkadaşlar 35 aşağı yapmak imkansız gibi bu matematikte biraz daha zorlamaları lazım

  25. Kullanıcı adı tıp fakültesi olan arkadaşım ben denemeyi arkadaşımdan alıcam yarın buraya paylaşırım matematik sorularını

  26. Kardeşim yeter artık ya sınavı rezil ediyosunuz bu kadar olmaz ya. İnsanları bekletip duruyorsunuz deneme dediğin çözülür sonra kontrol edilir yanlışlar görülür. Paylaşın artık şu cevap anahtarını bıktım kaç haftadır

    • Yeter artık ya alt tarafı bi mat sorularını paylasacaksiniz yeter nolur sanki paylassaniz bizim sizin gibi durumumuz olsa bizde girerdik zaman denemelerine internete bile arkadaşlardan giriyoruz sırf soruları gorupye çözebilmek için hiç mi vicdanniz yoj nolur paylaşın biriniz artik

      • Geri zekali falan misin sen senden insanlık namına bişey istedk tek yapacan şey mat sorularını paylaşman hayrna yazıklar olsun senin hiç mi kardeşin annen yok bu nasıl bi konuşma alt tarafı mat soruları senin paylaşman birinin okuması için sevap islayecen demmki sizde insanlık ta kalmamis

      • Kimse kimseye soru atmasın daha sınav olmayan çok şehir var saatlerdir sadece matematiği istiyor. Kendini ölçmek isteyen sonuçlar açıklandıktan sonra ttüm soruları alır.

  27. Ya offf netlerim bi türlü 110 üstüne çıkmadı, ygs’ye de çok az kaldı. Lysye daha çok güveniyorum ama korkuyorum. Mevzun arkadaşlar az yeşillendirsin mevzuyu.
    Wp grubu nasıl gidiyor bu arada, faydası oluyor mu?

  28. sosyal b kesin b kitapçığı=1b2c3d4e5a6e7c8e9b10e11d12b13a14e15c16a17c18b19c20a21c22e23c24b25d26d27d28e
    29e30c31a32d33a34a35e36e37d38b39a40a tekrar tekrar çözdüm

  29. ben ılk defa fenden 19 net yaptım kolaymıydı fen ama 2 haftadır kımya calısyorum ondandoalyımı arttı netım acaba

    • Ben 120 civari yapiyordum 1 ay kadar once suanki netlerim turkce 35 mat 34 fen 40 sos da 25 civari yani calisirsan cok rahat artirabilirsin ben gunde 10 saat etut yapiyorum elimden geldigince cok test cozmeye farkli sorular gormeye calisiyorum sanada bunlari tavsiye ederim.(Mezunum)

      • Fenci; ben sayısal öğrencisiyim. Matematik 36 net ortalama. Türkçe 32. Sosyal 28. Fen 25. Çok düşük fenim. Hele biyoloji. 2-3 net yaptığım sınavlar oluyor. Kimya fena değil. Fizikte de bazen bocalıyorum. Sence ne yapmalıyım?

        • Biyoloji konu anlatimli kitaplar var ozet seklinde onlardan alabilirsin kisa surede butun konulari gormus olursun ondan sonrada bol bol soru cozmen lazim ama eger hizli calisiyorsan ozet seklinde alma o zaman daha iyi ogrenmis olursun ygs az kaldigi icin ozet seklindeki kitaplar daha mantikli bence hangisini alirsan al bol soru cozmen lazim.

  30. Gencler ortalama kac geldi bu zaman benim hiç istediğim gibi olmuyor 90 küsür geldi üstelik S ayisalim sosyal duzelirse belki 1 2 net artar hiç bir etkisi yok bu sınav sizce ygs ye yakinmiydi

  31. Arkadaslar felsefem gun gectikce dahada batiyo gbi sizce ne yapmaliyim surekli deneme cozmeme ragmen boyle oluyor

    • Ben de aynı dertten müzdaribim. Acaba nerede eksiğim diye düşünüyorum fakat; bir türlü kestiremiyorum. Türkçem çok iyi. okuduğumu iyi anlayıp yorumlayabiliyorum. ancak sanıyorum sorunumuz şey; kavram bilgisinde biraz eksiğiz galiba. olabilir. :/

    • arkafaşlar sosyalde şu üç soru:
      Avusturya macaristan başkanı diye başlayan soru,
      Mustafa kenalin bulgaristanda bulunması,
      Medrese kapatılma sorusu
      Cevapları yazar mısınız

  32. mat ve türkçe ortalamanın birkaç tık altında;fen teog seviyesinde;sosyal ortalamanın üstünde.Gün geçtikçe kötüleşiyor zaman

  33. Arkadaşlar zaman denemesinde hiç bu kadar kotu gelmezdi deneme zormuydu sizce tmciyim turkce 37-3 sosyal 32-8 mat 17-4 geldi genelde 90 civari cikardi 80e dustu felsefeden 4 yanlis var :((

  34. Asagida mat cevapları var paylaştım bakabılırsınız biyolojide kapsül 25 ten kopya sosyal ıcın hazırlanan cevap anahtarı yanlış stoma e fotosentez 1 4

    • Aynen tarihim iyidir ama buna gore berbat geliyor bilemedim belki dogrudur ama hic sanmiyorum insallah ta degildir

      • Tarih hocası baktı full gelıyo du bu cevap anahtarında 2 yanlış falan oluyo. coğrafyada da erozyon sorusu batı avustralya olması lazım. ama şu İslam’ın emir yasak sorusunu bilmiyorum . cevap nedir sizce?

  35. Sizin yapacağıniz isin de sizin de amk
    Bu ne amk hani özgün sorular ? Kapsulden kopyala yapıştır. Biz bunun için mi para verdik.
    200 tl ye tüm Kapsülleri alıp cozerdik lan herneyse
    Biyoloji de fotosentez sorusu C dir link te B diye yazmışlar amina koyduklarım ya ben de yanlış yaptım. Boşuna Sevinmeyin doğru yaptık diye.

  36. Arkadaşlar verilen linke göre biyolojide bir sıkıntı var gibi
    şimdi ;
    1-Ekolojik ayak izi sorusu
    2-stoma sorusu
    Bunların cevabı ne olacak arkadaşlar
    Ayrıca fotosentez sorusu linke göre B dir bu B mi dir kesin ?
    Lütfen Yardımcı olun.

  37. fen b
    cdeb ?dee ?a?b c?ce bacb dcdc dbec ba?d ?ec? eab?
    yanlışlarımı söylermisiniz ? boş demdek

  38. Merhaba arkadaşlar bir whatsapp grubumuz var sadece soru çözümleri için elit grup da diyebiliriz kişi sayısı az ama neyi yüksek kisiler sorularınizı çözüyor…
    Telefon numaram 05053264748
    Gruba girmek için bazı koşullar vardır..
    En önemli koşul saygı ve sevgidir..
    Kendine güvenen bütün arkadaşları grubumuza bekliyorum…

  39. Denemenin sorularini girmeyenlere atanlara hakkimi helal etmiyorum ben cok buyuk zorluklarla bu sinavn parasni topladm keyfinize gore bakp cozemessnz hakkmi helal etmem. Sorulari atana

    • Neden böyle düşünüyorsun ki. Sınava giremeyenleri en iyi senin anlaman lazım. Sen büyük zorluklar sonucunda sınava girmeyi başarmışsın şükürler olsun ama giremeyen insanları anlaman lazım. Belki senden çok daha zor durumda olanlar vardır bunu neden göz önünde bulundurmuyorsun. Bence bu söylediğin şey çok saçma. Hem senin burda kimsenin üstünde hakkın yok ki kimseye hakkını helal etmiyorum diyorsun. Bence biraz empati kur ve öyle yorum yap..

  40. arkadaslar turkce bölümü komple kapsül denemesinden alınmıştır. Varsa elinizde ordan cevap anahtarına ulasabılırsınız.

  41. Lütfen artık şu soruları çekip atın nolur ya illa böyle yalvaralim mi lütfen allah rızası için dahakine diyelim

  42. Fen A kitapçığı.
    BADE
    DACE
    EBBA
    ABDC
    BCED
    AC
    23. SORU=(D yaptım kesin değil D yada E cevap)
    24-C
    EBBD
    BDCA
    CEBB
    ECBA

    En fazla söylediklerimden 1 yanlış çıkar o da en fazla.

  43. Allah aşkına peygamber efendimizin yüzü suyu hürmetine mat sorularını çekip atın lütfen allah aşkına isteğiniz bölümlere inşallah gidersiniz kim atarsa soruları çekip

      • türkçe B kitapçığı; DABE BCCD BBED EDCC EADA BDBC DACB CDDC EEEC DCEC -şayet yanlış bulduğunuz bir soru varsa, lütfen saygı çerçevesi içinde, cevaplarda yorumları bekliyorum. sevgiler. herkese iyi çalışmalar..

  44. Size zahmet mat sorularını çekip atarmisiniz kim atarsa allah onun istediği bölümü üniversiteyi nasip etsin ona Mekke’de medine de yapılan duaların yüzü suyu hurmetine

  45. Sen zeki degil gerizekalisin bunun sana ne yarari var bizimde isimize gelir aynen bu kafayla devam edin ygsde gorusurz .

  46. sınava yarın gırecem burdan cevap anahtarını alır gırerım artık sız aptallar gibi 2 saat sınıfta soru çözemem cok zekıyım babama cektım herhal siz 2 saat ugraşıp 100 net yapın ben 5 dk da 150 ne ahahhahaha

  47. arkadaşlar A kitapçığı cevap anahtarı kesin

    TÜRKÇE

    BEDAC
    DBCED
    BECCE
    DDAEA
    BCBDC
    BDADC
    CDECE
    EACDC

    MATEMATİK

    DCACB
    BCCAB
    BE(BU SORU MUALLAK)BDD
    ECEAA
    DBADC
    EEBDD
    DCCCA
    BEDEE

    FEN BİLİMLERİ

    BADED
    ABEEB
    BAABD
    CBCED
    ACECE
    BBDBD
    BACEA
    DECBA

    FENDE 35 28 23 4 KESİN DEĞİLDİR DİĞER BÜTÜN CEVAPLAR KESİNDİR..

  48. SOSYAL B KİTAPÇIĞI YANLIŞLARIMI SÖYLER MİSİNİZ?
    1B
    2C
    3D
    4E
    6E
    7C
    8A
    9B
    10E
    11D
    12B
    13A
    14E
    16C
    17A
    18B
    19C
    21B
    22A
    23A
    24B
    25D
    26D
    28E
    29E
    30E
    31A
    32D
    33B
    34A
    35B
    36E
    37D
    38B
    39B
    40A

    • x-1bölüx payda eşitle. x kare eksi 1 bölü x olur. bunu soruyor biz.e bu bi dursun
      soruda verilmiş ifadeye 8 ekle ve çıkar.
      elimize x küp eksi 8 ve eksi5x artı 10 gelir.
      xküp eksi 8 i ve -5x artı 10 ifadesini x-2 oratk parantezine alalım.
      soruda verilene göre x 2 değilmiş oyuzden xkare artı 2x eksi 1 = sıfır(0) olur
      2x i karşıya atarsak eksi2x = xkare eksi 1 olur.
      bize sorulan xkare eksi 1 ifadesi yerine eksi2x yazınca
      eksi2x bölüx = -2 çıkar

  49. A KİTAPÇIĞI FEN KENDİ CEVAPLARIM.

    1-B
    2-??
    3-D
    4-C
    5-D
    6-A
    7-C
    8-B
    9-E
    10-B
    11-B
    12-A
    13-A
    14-B
    15-D
    16-C
    17-B
    18-C
    19-E
    20-D
    21-A
    22-C
    23-C
    24-C
    25-??
    26-B
    27-B
    28-C
    29-D
    30-??
    31-B
    32-A
    33-C
    34-??
    35-??
    36-E
    37-??
    38-??
    39-B
    40-??

    FİZİK KİMYA KENDİME GÜVENİYORUM 1 2 YANLIS ANCA ÇIKAR
    AMA BİYOLOJİDEN GÜVENMİYORUM YANLIŞIM BAYA ÇIKABİLİR.
    KARŞILAŞTIRAN ARKADAŞLAR KAÇ SORU FARKLI VE HANGİ SORULAR FARKLI YAZARSA ÇOK İYİ OLUR.

  50. TÜRKÇE A GERÇEK CEVAP ANAHTARI ( 2 SORUNUN CEVABI YOK ?? YAZILMIŞTIR)
    1-B
    2-E
    3-D
    4-A
    5-C
    6-D
    7-B
    8-C
    9-E
    10-D
    11-B
    12-E
    13- ??? AMA KENDİ CEVABIM C
    14-C
    15-E
    16-D
    17-D
    18-A
    19-E
    20-???? AMA KENDİ CEVABIM A
    21-B
    22-C
    23-B
    24-D
    25-C
    26-B
    27-D
    28-A
    29-D
    30-C
    31-C
    32-D
    33-E
    34-C
    35-E
    36-E
    37-A
    38-C
    39-D
    40-C

    %100 DOĞRU CEVAP ANAHTARIDIR 13. VE 20. SORULARIN CEVAPLARINI BULAMADIĞIM İÇİN ?? YAPTIM KENDİ CEVABINI YANINA YAZDIM
    URAŞTIM Bİ DUA EDİN MİLLET

  51. A KİTAPÇIĞI TÜRKÇE KESİN 35 ÜSTÜ : 1 B 2 E 3 D 4 A 5 C 6 D 7 B 8 C 9 E 10 D 11 B 12 E 13 E 14 D 15 E 16 D 17 D 18 A 19 E 20 A 21 B 22 C 23 B 24 D 25 C 26 C 27 D 28 A 29 D 30 C 31 C 32 S 33 E 34 D 35 E 36 E 37 E 38 B 39 D 40 C

  52. LAN GIDIN YATIN AMK VELETLERI YADA DERS ÇALIŞIN BURDA DOLANMAYIN AMK YOK SIZE CEVAP ANAHTARI FALAN. TASSAGIM AĞRIYOR

  53. ARKADAŞLAR CEVAP ANAHTARI BİRAZDAN ELIMIZE ULAŞACAK. ULAŞTIĞI ANDA SIZLERLE PAYLAŞACAĞIZ. AZ DAHA BEKLEYİN NE OLACAK AMK

  54. A KİTAPCİGİ TURKCE
    B C D B C D B C E D B E C B E D D B E A B C B D C B D E D C C D E C E E A C D C
    SOSYAL
    E A D B D E B B C C A E D C B B E C E C B C D D C BOS B C C B E BOS C B A A E C BOS B
    MATEMATİK
    D C A C E BOS C C B E BOS A B D D E BOS D A D D B A BOS BOS E BOS B BOS D D

  55. mat b kitapçığı cevaplarım yanlışlarımı söylersiniz artık
    1c 2a 3d 4b 5c 6a 7c 8a 9c 10d 11b 12c 13d 14e 15b 16d 17e 18boş 19d 20a 21d 22b 23d 24b 25a 26e 27b 28e 29d 30d 31boş 32c 33b 34a 35c 36c 37e 38e 39d 40b

  56. B KİTAPCİGİ TURKCE
    B C D B C D B C E D B E C B E D D B E A B C B D C B D E D C C D E C E E A C D C
    SOSYAL
    E A D B D E B B C C A E D C B B E C E C B C D D C BOS B C C B E BOS C B A A E C BOS B
    MATEMATİK
    D C A C E BOS C C B E BOS A B D D E BOS D A D D B A BOS BOS E BOS B BOS D D

  57. turkçe a cevap anahtarım dabe bccd beed edcc eada bdbc dacb cddc e-e- dcec
    mat a cevap anahtarım cadb aaca cdbc dbbd e-da bcdb -ede edbc bacc eedb
    fen cevap anahtarım cdeb beea -bbb aace bacb ecdc dbed eaed -eca ebbd
    sosyal cevap anahtarım bbde aeca bedb aee- cbc- e…… vesaire genelde 120 130 arsı yapıyorum

  58. Ya arkadaslar fende celiskili sorular cok fazla degil miydi? Ozellikle biyolojide ayrica matematikte 3 ile bolunebilen sayilar sorusunu ne yaptiniz mantigi neydi

  59. Sayısalcı olmama rağmen sosyali fenden daha iyi yapıyorum ama bu sosyal bana biraz zor geldi siz ne diyorsunuz eşit ağırlıkçılar 😂

  60. TÜRKÇE A GERÇEK CEVAP ANAHTARI ( 2 SORUNUN CEVABI YOK ?? YAZILMIŞTIR)
    1-B
    2-E
    3-D
    4-A
    5-C
    6-D
    7-B
    8-C
    9-E
    10-D
    11-B
    12-E
    13- ??? AMA KENDİ CEVABIM C
    14-C
    15-E
    16-D
    17-D
    18-A
    19-E
    20-???? AMA KENDİ CEVABIM A
    21-B
    22-C
    23-B
    24-D
    25-C
    26-B
    27-D
    28-A
    29-D
    30-C
    31-C
    32-D
    33-E
    34-C
    35-E
    36-E
    37-A
    38-C
    39-D
    40-C

    %100 DOĞRU CEVAP ANAHTARIDIR 13. VE 20. SORULARIN CEVAPLARINI BULAMADIĞIM İÇİN ?? YAPTIM KENDİ CEVABINI YANINA YAZDIM
    URAŞTIM Bİ DUA EDİN MİLLET

  61. Türkçe A kitapçığı farklı olanları söylerseniz sevinirim. Teşekkürler.
    BEDA
    BDBC
    EDBB
    CCED
    DAED
    BCBD
    CBDA
    DCCD
    E-EA
    CCDC

  62. → TÜRKÇE (B) KİTAPCIĞI CEVAPLARIM ←

    D A B E
    B C C D
    B E E D
    E D C C
    E A D A
    B D B C
    D A C B
    C D D C
    E E E C
    D C A C

    Son iki hafta tamamını doğru cevaplamıştım. Bu haftada hepsi dogru olabilir. Evde tekrar tek tek çözdüm soruları ….

  63. Arkadslar BOSUNA BEKLEMEYIN CEVAP ANAHTARI PÁRTESI GUNU ACIKLANIYOR. CUNKU SINAVA GIRMEYEN BIR COK SEHIR VAR DAHA. PRTESI GUNU SABH SINÁVA GIRENLER VAR. BU YUZDEN PAZARTESI ACIKLANACAK.. BU KADAR CVP YAZMAYA CVP ANAHTARINI ISTEMEYE GEREK BEN DAHA YARIN GIRECEM SINAVA DENEME KITPCGINI FOTOSUNU ATMAZSANIZ MUTLU OLURM. BIDE KITAPLAR OCAK SONUNDA DAGITILACAKMIS.AZ KALDI DAGITILMASINA. ESKI ZAMN DENEMELERININ SORULARINDAN OLUSACAKMIS.

  64. Site yöneticisi…… açıklama yap ne zaman gelcek cevaplar

    Gercek cevaplar ne zaman gelicek ya yeter lan bos bos konusuyosunuz.

  65. Bu denemelere hepimiz giriyoruz dimi ? Şu hediye kitapların verilip verilmediğini yazabilir mi birisi artık ya ?

  66. Arkadaşlar çok alakasız belki ama zaman denemelerinin yanında verilecek kitaplar bu sene de devam ediyor mu ? Halâ verilmeyen var mı bizim gibi ?

  67. Türkçe A kitapçığı farklı olanları söylerseniz sevinirim.
    BEDA
    BDBC
    EDBB
    CCED
    DAED
    BCBD
    CBDA
    DCCD
    E-EA
    CCDC

  68. Türkçe A kitapçığı kendi cevaplarım (yanlışlarımi söylerseniz sevinirim)

    BEDA
    CEBC
    EDBE
    EDED
    EAEA
    BCAD
    CBAA
    DCED
    ECEC
    ACDC

  69. Türkçesi geçen haftalara gore biraz daha zordu. Matematik orta dereceleri Fen ise hep bilgi sorularıyla doluydu. Normalde zamanım yeterdi sosyale bu denemede bakamadim bile 😦

  70. Cevabı 5/14 buldum.

    3 elemanlı alt kümelerin kaç tanesinde elemanlar toplamı 3`ün katı olur sorusunu yapan var mı?

    1+2+3= üçün katı 1+5+3= üçün katı
    Çok var nasıl yazarız

    • A KİTAPÇIĞI TÜRKÇE KESİN 35 ÜSTÜ : 1 B 2 E 3 D 4 A 5 C 6 D 7 B 8 C 9 E 10 D 11 B 12 E 13 E 14 D 15 E 16 D 17 D 18 A 19 E 20 A 21 B 22 C 23 B 24 D 25 C 26 C 27 D 28 A 29 D 30 C 31 C 32 S 33 E 34 D 35 E 36 E 37 E 38 B 39 D 40 C

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s