10 Şubat Zaman YGS denemesi ve cevap anahtarı

zamanYGSMerhaba arkadaşlar, sınav yaklaştı YGS de artık son virajdayız.

Zaman YGS denemelerinin de sonuna geliyoruz artık

Zaman YGS denemelerinin 10 Şubat 2016 YGS 15 soruları ve cevap anahtarı

Soruları tartışabilir kendi cevap anahtarınız ile diğer adayların cevap anahtarını karşılaştırabilirsiniz.

Resmi cevap anahtarı ilan edildikten sonra burada paylaşılacak

Herkese başarılar

Güncelleme: Resmi cevap anahtarı eklendi

zaman ygs 15azaman ygs 15b


Yorumlarına nasıl resim eklersin? Üç adımda

Önce http://www.hizliresim.com adresine gidiyorsun

hizliresim 1

hizliresim 2hizliresim 3

En son ortaya çıkan en alttaki linki olduğu gibi kopyalayıp yorumuna yapıştırıyorsun, işte bu kadar.


LgmB41

10 Şubat Zaman YGS denemesi ve cevap anahtarı” üzerine 510 yorum

  1. Admin aç lutfen iki deneme kaldı şurda sevabı sen alıcaksın bizede yazık ilk kez yorum yazıyorum ben buraya hadi Allah askına lütfen ya

  2. Admin Allah rızası için söyle hep kurunun yanında yaş niye yanıyor Allah için bari son 2 deneme kalmış yardımcı ol bize zaten senin amaçlın faydalı olmak değil mi kötü her yerde kötü abi lütfen 24 şubat konusunu aç yoksa biliyorsun biz nereden bulacağız ki sen ancak yardımcı olursun

  3. Arkadaslar artık tartısmanın bi anlamı yok olan oldu en azından şu kalan surede sorularımızı tartısalım herkese faydası olsun tabiki admin keske boyle yapmasaydı ama yapıcak bisey yok en azından biz kendimiz yaptıgımız cevapları paylasalım da bi faydası olsun herkese.

  4. Lan Tayyibin piçi, fetö ne zaman terörist oldu? hangi terör eylemini yapmışlar? kasa kasa paraları götürenler utanmadan hala nasıl konuşuyorsunuz ahlaksız pezevenkler,Erdoğan oğlu bilal piçi ile paraları sıfırlamaya çalışırken mi bunlar terörist oldu? Göt oğlanı
    Şimdi siktir git recebini de tayyibinide erdoğanını da sikerler. Ülkenin anasını ağlattınız aponun pkk nın koynuna girip gerdek yaşadınız. valilere pkk ya operasyon talimatı vermeyin diye talimatlar yağdırdınız şimdi ülkeyi suriyede savaşa sokuyorsunuz, hepiniz vatana ihanetten idam edilmelisiniz.
    Şimdi sus bir daha tayyip falan deme

    • Konuşmalarını doğru seç ülkemizin CUMHURBAŞKANI HAKKINDA BÖYLE KONUŞMAYA SENİN GİBİ İTLERİN HAKKI YOK Hepinizi hapse atacaklar.Cumhurbaşkanına hakaretten hapse girmek istemiyprsan bir daha RECEP TAYYİP ETDOĞANIN ADINI AĞZINA ALMA
      Senin gibi oros… çoc..larının hepsini cizrede öldürdük merak etme sen

      • Ülkenin yarısını hapse tıktı zaten Yezid oğlu Yezid, Çumhurbaşkanına hakaretmiş sikimin cumhur başkanı eninde sonunda Apo ile PKK ile pazarlık yapmanın vatanı satmanın valilere pkk ya operasyon yapmayın talimatı vermenin Piç kurusu oğlu Bilal ile evdeki paraları sıfırlamanın kupon araziler peşinde koşmanın iş adamlarını haraca bağlamanın bedelini ödeyecek. Geberene kadar iktidar olacak değil. Bir gün devlet gücü elinde olmadığında işte gün Onu ve sizin gibileri Türk milleti sikecek.
        Cizre lafını ağzına alma orospu çocuğu. PKK şehirlere silah yığınağı yaparken sözde çözüm süreci ile pkkyı korudunuz kolladınız şehirlere girmesini seyrettiniz şimdi 3 aydır asker Cizre’ye Sur’a Nusaybin’e yeniden hakimiyet kurmaya çalışıyor. Orospu çocukları ülkenin anasını siktiniz sizin ananıza sıra gelecek.

  5. Beyler bu FETÖ adlı terör örgütünün ne dersanesine gidin ne denemesine girin çok dikkatli olun törer örğütlerine para kazandırmayın böyle denemelere girip fettulah gülen denen şerefsiz haysiyetsiz insanların dini inanışlarını istirmar ederek Ülkemizin ve dünyanın lideri RECEP TAYYİP ERDOĞANA darbe yapmaya çalışmıştır ama BU ŞEREFSİZLERİN İNLERİNE GİRECEĞİZ HEPSİNİ HAPSE ATACAĞIZ YAKINDIR TÜM DERSANELERİNİ KAPATACAĞIZ TEK TEK

    • Fettullah gülen bir siyonist yahudi köpeğidir Vatan haini şerefsizlerin kanı akmalıdir ipte sallandırılmalıdır.Bir öcalan bir de bu fettulalah gülen için bu ülkeye idam geri gelmelidir.

  6. AYRICA DİĞER 17ŞUBAT SAYFASINDA SON GÖNDERİNİ 1000E YAKIN KİŞİ BEĞENMİŞ VEYA BEĞENMEMİŞ.KÜFÜR EDENLERİN SAYISIDA 10 20.BELKDE HEPSİ AYNI KİŞİ BİLEMİYORUZ.SEN BUKADAR AZINLIĞA KARŞI ÇOĞUNLUĞA AYIP EDİYORSUN.

  7. ADMİN CEVAP ANAHTARI ELİNDEYSE ATSANA YA ŞU 98LLER YÜZÜNDEN BİZ MAĞDUR OLUYORUZZZZZZZZ.ADMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  8. 05346094343 arkadaslar seviyeli whatsapp grubumuz vardir isteyen gelebilir.Cevap anahtari elimize gectiği an paylaşıyoruz.Gereksiz insanlara yol veriyoruz.Soru çözümleri de vardır.Hepinize iyi geceler…

  9. admin iki üç çapulcu yüzünden sen kaybediyorsun bidaha bu denemeye gireni sikim nasıl yöneticilersiniz lan siz ayıp be zamanmış yaptıgınıza bakın nerde eşitlik nerde adalet bide dinci olacan bumu siz kaybedersiniz biz degil dolu denemeler var onlara giriz adamı yaptıgın bizde bi bok sandık

  10. bilader siteye adam akıllı onaylamalı üyelik eklentisi getir, terbiyesizlik edepsizlik edene yol ver banla, kendi beceriksizliğini insanlara mal etme kimin neye değeceği neye değmeyeceği sana düşmez gerekirse 1 günde kapattırılır bu site sen kafana takma yapacaksan edebinle işini yap

    • Elinde insanların faydasına olabilecek bi imkan var ve sen bu imkanı insanlarla paylaşmıyorsan bu bir günahtır, şuan sana verdiğim tepkiyide yanlış anlama senin yaptığın hareketi hak edenler var ama hak etmeyenler hak edenlerden daha fazla bunuda göz önünde bulundur, Yaptığın bu işten insanlar sana dua ediyor fevri davranma herr hafta yaptığın gibi devam et senden ricam hayırlı akşamlar…

  11. Yorumları baştan kapatsaydın millet birbirine sövmeden yapacaktın o işi. Yorumları kapatıp cevap anahtarı geldiğinde paylaşsan sorun olmazdı admin.

  12. Admin cevap anahtari yayinlanmaycak diyosun sebebini herkes biliyo zaten ama yorumlari yine kapat gunu gelincede paylasirsin bak sorun cozuldu

    • Admin kusura bakma ama karı gibi trip atmanın gereği yok. Ne yani atmayınca kimi cezalandırıyorsun ki. Olan küfür etmeden seviyeli bekleyen adama oluyor

  13. off atacağı yok adminin ne güzel çok güzel mağdur edildik yayınlayacağım diye yazdın bekledik sözüne güvenio bazı beyinsizler yüzünden biz de arada kaynıyoruz.yapacak bir şey yok artık yarını bekleyeceğiz dershanede varsa eğer cevap anahtarı alır paylaşırım burda yoksa yine beklemeye devam :(:(:(:(:(

  14. sana çok hak veriyorum kızmakta o kadar haklısın ki gerçekten çok fazla çoluk çocuk kendini bilmez insanlar var bu sıtede.insan gibi bekleyemiyorlar cevap anahtarını küfür edip duruyorlar bunlar gerçekten fazlasıyla sinir bozucu ama dediğim gibi onların yüzünden bizi de mağdur etme 😦

  15. admin yapma eyleme şu mallar yüzüden bizi mağdur etme ya ne olur bizim suçumuz ne günlerdir cevap anahtarını yayınlamanı bekliyoruz insan gibi küfür etmeden sitem etmeden yapma bunu bize ya kurunun yanında yaş da yanmasın 😦 😦 :(:(:(:(:( admin ne olur yayınla cevap anahtarını 17 şubatın

      • ya evet ya insan olup beklemesini bilmiyorlar hayır adminin ne suçu var bir sürü küfür yazmışlar nasıl bir işsizlik bu nasıl bir terbiye.seviyesizlik diz boyu.ama biz bütün bunlara rağmen bu sitede bu salak insanların küfürlerini görmeye maruz kalmamıza rağmen insan gibi cevap anahtarını bekliyoruz bizim ne suçumuz var şimdi.ya gerçekten hakkımı helal etmiyorum o iğrenç paylaşımları yapan insanlara.insan demek de biraz komik oldu ama neyse

    • Bencede admin çok haklısın sayfa amacımdan çıktı ama kurunun yanında yaşı yakma biz naptıkki onları engelle yorumu kapat sadece lütfen cevap anahtarını at lütfen nolur yaa

  16. Ya neden herkes netini söylüyo anlamıyorum ygs1 ygs2 puanınızı söylesenize sonuçta nete göre değil sıralama puana göre.Tabi 140-150 yaptıysan sonuç bellidir puan da baya yüksektir ama 120 net yaptım diyo adam sayılsalsa gitmiş 120 netin 25-30 netini sosyalden çıkarmışsa onu 105-110 net yapan da geçebilir yani ? Ayrıca olduğunuz hiç bir denemeye güvenmeyin tutturduğunuz istikrarlı (her sınavda) bir netiniz yoksa atıyorum her sınav 130 ve üstü yapıyorum hiç altına düşmedim diyorsanız ayrı ama inişli çıkışlı gidiyosa gerçek sınavda herşey olabilir böyle saçma genellemeler yapmaya ve moral bozmanıza gerek yok ya da morali gereksiz fazla yükseltmeye siz çalışmanıza düzenli bi şekilde devam edin unutmayın kurbağa sağır olmasaydı direğin tepesine zıplayamazdı.Yani kulak asmayın burada yazılanlara.

  17. Gençler etrafta böyle moral bozmaya çalışan tipler geldi yok efendim mezunmuş gerçek sınav zormuş.Bunlara kulak asmayın yaymışlar götü girmişler sınava veya bi şanssızlık olmuş sınav moralleri bozulmuş kötü gelmiş sonuçları burda genelleme yapıyorlar.Bu denemelerde yanlışınız fazlaysa bence üzülmeyin çünkü eksiklerinizi bulmanıza yaramış demektir bu sınav.130 yapanda sevinmesin ygsde daha farklı yerden de çıkabilir kısaca kendinizce genelleme yapmayın bundan kötü aldım ygs daha zor gibi.Tamamen sınav anındaki psikolojinize bağlı.Sorular zor olabilir belki zamana göre ama sonuçta her sınavda belli bir ritim yakalıyoruz ve sınav herkese zor.Bu bir ayda yanlış yaptığınız konuların üzerine gidin eksikleri kapatın.Allah çalışanın yanındadır.Kolay gelsin

  18. Koymuşum 152 neti 15 tatilde iyi çalıştım rakiplerimi eledim Kocaeli fen lisesinden türkiye birincisi çıkacak kocaeli feni iyi takip edin

  19. Bu denemede 130 üstü yapamıyosanız ilk on bine giremezsiniz gerçek sınav bundan daha zordu türkçeside zordu kimse yetiştiremedi yani boşuna çalışmasın 130 altı yapan onbine giremez sonra üzülürsünüz brnden söylemesi çok beklentinizi yüksek tutmayın şu salak tıpcılar özelllikle yani b o k kazanırsınız tıbbı.

    • haklısın ben de mezunum bu denemelerde en az yarım saat önceden bitirilmis olmalı gercek sınav böyle degil

    • 130 deyip de net söylemek çok yanlış bir yorum çünkü sıralama nete göre değil puana göre yapılıyor.Ve önemli olan kendi alanındaki dersten yüksek yapmak. 110 net yapıp 430 da yaparsın 135 yapıp da 400

    • Böyle kötü bi uslupla konuşman çok tuhaf bence.sınav psikolojisi diye bir sey var ve gecen sene girdigimde yetistiremememin nedeni heyecandı.evet Allah var türkçe kolaydı bu denemede ama kimse moralini bozmasın.Allah çalışanın yardımcısı olur son bir ayda çok şey değişebilir bir denemeye göre değerlendirmeyin kendinizi sadece önünüze bakın arkadaşlar.

  20. budenemede 124 yaptım beyler böle bilgili bi eleman gerçek ygs allah bi sıkıntı vermesse tahminen kaç olurum

  21. bu zaman denemelerinde önceki puanlarıma göre bu aralar baya yükselttim yükselmeye de devam ediyo sizce şansa mı yükseliyor ??

  22. Şükür duası, her sabaha ulaşıldığında bir ve akşam bir defa okunursa o gün ve gece için Allah’a şükretmiş olunur. Şükür duası için abdesli olmak şartı yoktur. Ancak abdesli okunursa elbette ki daha makbul olur.

    Şükür Duası (sabah için)

    ”Allahümme ma eshaba bi min nimetin ev bi-ehadin min halkıke, fe minke vahdeke, la şerike leke, fe lekel hamdü ve lekaşşükür” AMİN.

    Şükür Duası (gece için)

    ”Allahümme ma emsa bi min nimetin ev bi-ehadin min halkıke, fe minke vahdeke, la şerike leke, fe lekel hamdü ve lekaşşükür” AMİN.

    Gece okunacak şükür duasının sabah okunandan tek farkı ”ma eshaba” yerine ”ma emsa”demektir.

    Şükür Duasının Anlamı

    Ya Rabbi, bana ve diğer yarattıklarına verdiğin maddi ve manevi nimetlerin sabah ve akşama dek bizim yanımızda kalması yalnızca sendendir. Senin ortağın yoktur, sana hamd ve şükrediyoruz.

    Şükür Duası
    Nimete Şükür duası

    ”Rabbi evzi’ni en eşküra ni’meteke’llti en’amte Aleyna ve ala validyye vea’mel salihin terdahü ve edhılni bi rahmetike fi iba dike’s-salihin”Amin.

    Şükür Duasının Anlamı

    Ya Rabbi! Bana, anneme ve babama ihsan ettiğin nimetine şükretmemi ve razı olacağın ameller yapmamı nasip eyle, rahmetinle beni Salih kulların arasına kat. Amin.

  23. arkadaşlar fotoyu atamıyorum cevap anahtarı:
    a
    türkçe
    dedcdeeaebcedebccadacbcdbeeecdeabdcbdaee
    sos
    acdaebcecaabbddcdaaadbbdebabaaeecdcabacb
    mat
    daccdbccbdccadbabbbaebeeabdbabedccaaddee
    fen
    edeecacaeadebedcaaacababeddbdacedebdbeac

  24. ZAMAN DENEMESİ CEVAP ANAHTARI BAKABİLİRSİNİZ.. http:// ygszamandenemeleri. blogspot. com.tr/

  25. Bu denemede 130 üstü yapamıyosanız ilk on bine giremezsiniz gerçek sınav bundan daha zordu türkçeside zordu kimse yetiştiremedi yani boşuna çalışmasın 130 altı yapan onbine giremez sonra üzülürsünüz brnden söylemesi çok beklentinizi yüksek tutmayın şu salak tıpcılar özelikle yani b o k kazanırsınız tıbbı

    • hala bu sitede dolaşıyorsan geçen seneki sınav midene oturmuş cancaaazım böyle konuştukça o bok çukuruna kendin düşersin geçen sene büyük bi ihtimal bi halt yapamamışsın şimdi de kestaneden sallama sözlerinle sayfayı kirletiyosun yani demem o ki ”GİT KÖYÜNE”

  26. burada bir tane daha cevap anahtarı var dıye numara görürsem cokzel yerlere yazcam o numaraları kardes yardım etmek ıstıyorsan yazıver

  27. arkadaşlar cevap anahtarı bende var 05443972970 numarasına whatsapp tan mesaj atan herkese yolarım bu siteye atamadım kusura bakmayın netlerini merak eden mesaj atsın

    • arkadaşlar bu numaraya mesaj atmayın cevap anahtarı bende yok herkese iyi akşamlar attıklarımdan alırsınız artık lütfen bir daha mesaj atmayın bu numaraya

  28. Arkadaşlar cevap anahtari bende var diyorum ve buraya atamıyorm. kimseye zorla mesaj at demiyorum. mesaj atanlar aldı cevap anahtarini. isteyen atsın istemeyen atmasin. yardımcı oluyoruzda yaranamiyoz.
    isteyen bu numaraya watsaptan mesaj atsin 05512602123

  29. Arkadaşlar cevap anahtarı bende var paylaşılmiyor burda 05415355094 WhatsApp göndereyim elinde olmayana

  30. admin her pazartesi en geç saat 15:00 da yayınlanan cevap anahtarı neden bugun yayınlanmıyooo bir cevap istiyorum bu siteyi bu hale getirenler kendinizle gurur durabilirsiniz gerizekalılar mal mal seyler paylasmaya devam edin

    • NEYLE MUNAFIK.
      Tövbe duası, kişinin yaptığı bütün günahkar davranışlardan pişmanlık duyduğunu ifade eden, bundan sonraki yaşamında günah ve kusurlu hareketlerden uzak duracağı hakkında Allah’a söz vermesidir. Allah’ın ve Resulünün yasakladığı, dinen hoş karşılanmayacak, uygun olmayan davranışların yapılması karşısında, kişinin aynı davranışları yapmamaya kendi iradesini kullanarak, yaptığı hatalardan ve işlediği günahlardan dolayı Allah’tan af dilemesi ve bağışlanmayı istemesidir.

      Hz Ali (a.s.) bu konuda şöyle buyurmuştur; “Günahı terk etmek, tövbe etmekten daha kolay bir ameldir.”
      Kişinin günahın içine girmesi halinde Allah’tan ümit kesmemesi, rahmetini dilemesi gerekir. Çünkü Allah’a doğru gitmek, nefsi ıslah etmek her zaman açık bir yoldur. Yüce Rabbimiz günahkar olan kulları için, tövbeyi ve kendisine dönüş yolunu açarak, onların kendine dönmesini, nefislerini pisliklerden ve günahlardan arındırmasını istemiştir. Tövbe günahlardan kurtuluş, işlenen günahlardan dolayı üzülmek ve pişman olmak, günahtan vazgeçerek, bundan sonra yeniden işlememek anlamındadır.

      Yüce Rabbimiz Maide suresi 39. ayette şöyle buyurmuşlar; “Her kim haksız davranışlar yaptıktan sonra tövbe eder ve halini düzeltirse, şüphesiz Allahü Teala onun tövbesini kabul eder, Allah bağışlayıcı ve esirgeyicidir.”
      Enam suresi 54. ayette, “Bizim ayetlerimize iman etmiş olanlar sana geldiklerinde onlara: Selam olsun size, Rabbiniz rahmeti kendi üzerine farz kıldı ki, içinizden biri yaptığı günahlardan ve cehaletten ötürü kötü davranışlarda bulunur sonrasında tövbe ederek, kendini düzeltirse kuşkusuz Allah bağışlayan ve esirgeyendir.”
      Yapılan tövbe sonrasında müminler yersiz duydukları endişelerden kurtularak, ümitsizlikleri sona erer. Yaşamına yeni bir yön verme olanağına kavuşur. Kalbini Allah’a açarak, manevi açıdan rahatlama imkanına kavuşur. Kendi yaptıklarını Allah’ın affedeceğine emin olan kişiler, yaşamında başka kişilerin yaptığı hataları daha rahat affedecektir. Bu durum insanlar arasında kardeşlik, dayanışma, yardımlaşma gibi duyguları güçlendirir, birlikte yaşama katkı sağlar. Günah işlemiş olanlar, bunlardan kurtulmak için çaba harcamalıdır. Başlangıç olarak pişman olmalı, şirk derecesinde olan günahlardan imana dönmelidir. Büyük günahlarında dolayı tövbe etmeli ve yeniden günah işlememelidir.

        • gülüşüne sokam sana dua yok it
          Tövbe duası, kişinin yaptığı bütün günahkar davranışlardan pişmanlık duyduğunu ifade eden, bundan sonraki yaşamında günah ve kusurlu hareketlerden uzak duracağı hakkında Allah’a söz vermesidir. Allah’ın ve Resulünün yasakladığı, dinen hoş karşılanmayacak, uygun olmayan davranışların yapılması karşısında, kişinin aynı davranışları yapmamaya kendi iradesini kullanarak, yaptığı hatalardan ve işlediği günahlardan dolayı Allah’tan af dilemesi ve bağışlanmayı istemesidir.

          Hz Ali (a.s.) bu konuda şöyle buyurmuştur; “Günahı terk etmek, tövbe etmekten daha kolay bir ameldir.”
          Kişinin günahın içine girmesi halinde Allah’tan ümit kesmemesi, rahmetini dilemesi gerekir. Çünkü Allah’a doğru gitmek, nefsi ıslah etmek her zaman açık bir yoldur. Yüce Rabbimiz günahkar olan kulları için, tövbeyi ve kendisine dönüş yolunu açarak, onların kendine dönmesini, nefislerini pisliklerden ve günahlardan arındırmasını istemiştir. Tövbe günahlardan kurtuluş, işlenen günahlardan dolayı üzülmek ve pişman olmak, günahtan vazgeçerek, bundan sonra yeniden işlememek anlamındadır.

          Yüce Rabbimiz Maide suresi 39. ayette şöyle buyurmuşlar; “Her kim haksız davranışlar yaptıktan sonra tövbe eder ve halini düzeltirse, şüphesiz Allahü Teala onun tövbesini kabul eder, Allah bağışlayıcı ve esirgeyicidir.”
          Enam suresi 54. ayette, “Bizim ayetlerimize iman etmiş olanlar sana geldiklerinde onlara: Selam olsun size, Rabbiniz rahmeti kendi üzerine farz kıldı ki, içinizden biri yaptığı günahlardan ve cehaletten ötürü kötü davranışlarda bulunur sonrasında tövbe ederek, kendini düzeltirse kuşkusuz Allah bağışlayan ve esirgeyendir.”
          Yapılan tövbe sonrasında müminler yersiz duydukları endişelerden kurtularak, ümitsizlikleri sona erer. Yaşamına yeni bir yön verme olanağına kavuşur. Kalbini Allah’a açarak, manevi açıdan rahatlama imkanına kavuşur. Kendi yaptıklarını Allah’ın affedeceğine emin olan kişiler, yaşamında başka kişilerin yaptığı hataları daha rahat affedecektir. Bu durum insanlar arasında kardeşlik, dayanışma, yardımlaşma gibi duyguları güçlendirir, birlikte yaşama katkı sağlar. Günah işlemiş olanlar, bunlardan kurtulmak için çaba harcamalıdır. Başlangıç olarak pişman olmalı, şirk derecesinde olan günahlardan imana dönmelidir. Büyük günahlarında dolayı tövbe etmeli ve yeniden günah işlememelidir.

  31. Uzun Amin Duası Mumsema (Amin Diyelim Lütfen)

    (Bu dua bayram sabahlarında, mübarek gecelerde, mevlit sonlarında, hatim duası olarak, gerek görülürse içeriğine ekleme veya kısaltma yapılarak okunabilir.)

    Âmin! Ya Erhamerrâhımîn! Sübhane Rabbiye’l Aliyyi’l a’lel vehhâb.

    Euzübillahimineşşeytanirracîm- Bismillâhirrahmânirrahıym.

    Elhamdülillahi Rabbil alemîn. Vessaletü vesselâmü alê rasûlinê Muhammedin ve alê êlihî ve sahbihî ecmeıyn.

    Ey bütün mükevvenâtı yaradan, mevcudâdı yoktan vareden, canlılara hayat veren, tüm mahlûkâtı rızıklandıran, âlemleri terbiye edip, kemâle erdiren, darda kalana yetişen, dua edene icâbet eden, günahlarına pişman olup tevbe edenleri bağışlayan ,kulunun dua ve niyazından hoşnut olan Rabbimiz!
    AMİN

    Bu duygularla affını diliyor, rahmetini umuyor, bereketlerini bekliyoruz ihsan eyle Ya Rabbi. İlahi Allâm’ül- Guyûb, Settârul- uyûp ve Gaffâr’üz-zünûpsun, bütün hallerimizi, gizli ve âşikârımızı bilensin, ayıplarımızı lütf-u kereminle örtensin, “Gaffâr” ism-i şerîfin hürmetine günahlarımızı bağışlayansın, bize şah damarımızdan daha yakınsın, feryadımızı duyansın, ümidimiz var affedersin. Çünkü affetmeyi çok seversin. Bu imanla ellerimizi açtık, boynumuzu büktük. Sana açılan eller,seni zikreden diller, senin aşkınla yanan gönüller hürmetine bizleri kendine kul, habibine ümmet eyle Ya Rabbi. İnayetine sığındık kapına geldik, hidayetine sığındık lütfuna geldik, kulluk edemedik affına geldik. Şaşırtma bizi doğruyu söylet,sapıtma bizi hakka yönelt. Sen duyurmazsan bizler duyamayız, sen söyletmezsen bizler söyleyemeyiz,sen sevdirmezsen bizler sevemeyiz.Sevdir bize hep sevdiklerini, yerdir bize hep yerdiklerini, yaret bize hep erdirdiklerini Ya Rabbi.
    AMİN

    İlahi; Şeytanın iğvâsından, nefsimizin kötü arzularından, insan şeytanlarının şerrinden,kâfirin küfründen, fâsıkın fıskından, zâlimin zulmünden, hasetçilerin hasedinden, yüze gülen ikiyüzlülerin şerrinden ve bütün âfât-ı dehriyye ve âfât-ı kevniyyeden, yerden ve gökten gelecek bela ve musibetlerden cümlemizi muhafaza eyle Ya Rabbi.
    AMİN

    Ya Erhamerrâhımîn; büyüğe itaat ve hürmet, küçüğe şefkat ve merhamet kalmadı, haram-helal ayrılmaz, ana-baba sayılmaz, hısım-akraba aranmaz oldu. Bundan dolayı her yerde fesat zuhur eder oldu. Bizleri beterinden koru ve bizlere bugünlerimizi aratma Ya Rabbi.
    AMİN

    Ya Rabbenâ! ; İbrahim’e Nemrud’un ateşini gülzâr ederken, azgın Nemrud’u bir sivrisinekle helak ettin, mağrur Firavunu suda garkedip ateşe gönderirken, Musa ve inananlara kurtuluş yolları açtın. Azıp şaşıran, hak yoldan uzaklaşanların nasıl helak olduklarını ibret alsınlar diye Kur’an dili ile bize haber veren, zaman zaman kısmen de olsa zelzelelerle, yanardağların alev püskürmesiyle, yel, sel, fırtınalarıyla, daha nice bizi ikaz eden hadiselerle uyaran, kimisine memât, kimisine hayat veren, kimisini ağlatıp, kimisini güldüren, Musa’yı Tur’a çağırıken, Yusuf’u zindana gönderen, dertli Eyyub’e büyük bir imtihandan sonra âfiyet veren, mülkünde diledeiğini yapan, hikmetinden sual olunmayan, her şeye kâdir olan ulu Allah’ım! Bizleri geçmişten ibret alan, ömrünü boşa harcamayan, nimetlerine şükreden, niçin yaratıldığını fikreden, güzel isimlerini zikreden, ibadetlerini güzelce ifâ eden, son demde de Allah Allah diyerek, huzuruna Müslüman olarak gelen kullarından eyle Ya Rabbi.
    AMİN

    İlahî ; Zât-ı Pâkin ve Celal-i Kibriyan hurmetine, yapılan hayırlı duaları “Fetekabbelehâ Rabbühâ bi kabûlin hasenin” sırrına mazhar eyle Ya Rabbi. Hâsıl olan sevabı, evvelan bizzat hâce-i kâinât, hulâsa-i mevcûdât, Fahr-i âlem, Nebiyy-i zîşan, meş’ale-i iman, Habib-i edîbin Rasûl-i Ekrem’in Hz. Muhammed Mustafa (s.a.v.) efendimizin temiz-pak ruhuna hediye eyledik vâsıl eyle Ya Rabbi. İlk insan ve ilk peygamber Hz. Adem’ den bizim peygamberimiz Hz. Muhammed Mustafa (s.a.v.) ya kadar gelip geçmiş bütün peygamberlerin ruhlarına hediye eyledik vasıl eyle Ya Rabbi. Âl-i ezvâc-ı tâhîrât, ashâb-ı Güzin, ensar-u muhâcirîn, tâbiîn, tebe-i tâbiîn, eimme-i müctehidîn, müfessirîn, muhaddisîn, ulemâ-i âmilîn, sulehâ-i sâlihîn,agniyâ-i şâkirîn, fukarâ-i sâbirîn, bâhusûs ashab-ı hayratta olup ta ölenlerin ruhlarına da hediye eyledik vâsıl eyle Ya Rabbi.
    AMİN
    *******************
    (Eğer mevlit ise mevlit sahibi için de burada dua edilir.)

    Ya Rabbel alemîn! Şu anda dualarımıza cân-ı gönülden amin diyen cemaat-ı müslimîni de iki cihanda aziz eyle, dünyevi ve uhrevi muratlarını, hayırlı isteklerini hâsıl eyle. Ahirete göç eden, ana-baba, nene-dede, hala-teyze, amca-dayı, evlad ve kardeşlerimizden, akrabâ-i taallûkâtımızdan, hocalarımızdan, üzerimizde hakkı olanlardan ve bil cümle ehl-i imanın ruhlarını şadeyle. Kabirlerini Kur’an-ı Azimüşşân’ın nuruyla pürnûr eyle, hasbel beşer içlerinde kabir azabına dûçar olanlar varsa azaplarını def-ü ref eyle Ya Rabbi. Mağrib ile maşrık arasında isimleri unutulmuş, nesilleri kesilmiş bütün ehl-i iman ruhlarını da dualarımızdan hissedar eyle Ya Rabbi. Makamlarını cennet eyle, seyyiâtlarını hasenâta tebdîl eyle kabirlerini” ravdatün min rıyâd-ıl cinân” eyle Ya Rabbi.
    AMİN

    Hükümât-i Cumhuriyyeyi ve İslamiyyeyi adl-ü ihsan üzere dâim eyle. İslam ordularını karada, denizde, havada her zaman her yerde hayırlı işlerinde mensûr-u muzaffer eyle! Güvenlik güçlerimizi, hakka adalete saygılı, mukaddesatımızın muhafızı eyle, şer güçlere karşı galip eyle Ya Rabbi. Müslüman milletimizi, dinsiz, imansız, vatansız, bayraksız, istiklal ve hürriyetsiz, ezansız ve Kur’ansız bırakma Ya Rabbi.
    AMİN

    Evlatlarımızı hakkı bilen, Kur’ana uyan, Rasûlünü rehber ve önder tanıyıan, sırat-ı müstakîm üzere yaşıyan, ibadetlerini ihlasla ifâ eden, ahlak-ı hâmideyle muttasıf, mukaddesata sahip çıkan, biz bu fani dünyadan bekâ âlemine göç ettikten sonra bizi hayır dua ile anan ve bizleri Fatihasız ve duasuz bırakmıyan evlatlar olmalarını nasip eyle Ya Rabbi.
    AMİN

    Yâ Erhamerrâhımîn! Hasta kullarına şifalar, dertli kullarına devalar, borçlu kullarına edâlar nasip eyle. Yüzyıllardır yüzü gülmeyen şu ümmet-i Muhammed’e sen yardım eyle, kafirlere, münafıklara karşı bize direnme gücü ver, İslam düşmanlarını kahr-u perişan eyle Ya Rabbi.
    AMİN

    Ey Kâdir-i Mutlak olan, istediğini istediğine veren ve istediği zaman alan Ulu Allah! Kiminin başına taç giydirir, kiminin başına taş indirirsin, mülk senin saltanat senin, istediğini alçaltır zelil eder, istediğini yüceltir, vezir edersin. Sen ki Mukallibel Kulûb’sun! Kalpleri halden hale çevirirsin. Bizi hayra yönelt, İslama çevir, tevhide bağla, Müslümanları kardeş edindir. Bizleri müslümanca yaşat, Müslüman olarak canımızı al Ya Rabbi. Yevm-i mahşerde Peygamberimizin livâ-ül hamd sancağı altında cem ve haşr eyle Ya Rabbi. Âlem-i dünyada ziyaretiyle, âlem-i menamda gül cemalini müşahede eylemekle, Ahirette de şefaat-ı uzmâsına nâil olmakla cümlemizi şereflendir Ya Rabbi.
    AMİN

    Sorduğum var mı ölenleri, yer altında olanları, şark ile garb arasında hâk ile yeksân kalanları,çekine çekine can verenleri,sararıp solmuş gül gibi yüzleri, söylemez olmuş bülbül gibi dilleri, “ah ömrümüz boşa geçmiş” deyip ağlayanları, ananın-babanın nazik fidanları, Azrail eline giren canları, yeşil çimen olmuş mezarları, iki taş kalmış nişanları, kabir azabından ağlayan bînamazları (namazsızları) lütf-u kereminle azaplarını def-ü ref eyle Ya Rabbi.
    AMİN

    Sıra bize geldikte, baş yastığa kondukta, dünya benim derken yalnız kalırsın karanlık kabirde, neye uğradığını bilirsin o günde, az yaşa çok yaşa “küllü nefsin zâikatül- mevt” yazıldı başa, münkereyne cevap vereyim derken kul hakkı dile dolaşa; işte o günde cümlemizin suallerini kolay eyle Ya Rabbi. Cümlemizi cennet ve cemalinle şereflendir Ya Rabbi.
    AMİN

    Ömrümüz sona erip, sayılı nefeslerimiz tükendiğinde, sevdiklerimizden, sevildiklerimizden ayrılırken, bütün azalarımız birbirleriyle vedalaşırken, buyurun hulûs-u kalb ile “Eşhedü en lâ ilâhe illallah. Ve eşhedü enne Muhammeden abdühû ve Rasûlüh.” diyerek çene kapamak cümlemize nasip eyle Ya Rabbi. Dualarımızı dergâh-ı izzetinde kabul eyle Ya Rabbi. AMİN

    Sübhâne Rabbike Rabbi-l izzeti ammê yasıfûn. Ve selâmün alel mürselîn. Velhamdülillâhi Rabbil âlemîn. El- fâtihate meassalavât.

    Sürç-ü Lisan Ettiysek Affola

  32. Hay amk buranın adiminde iş yok gecen sene facebook kullanıyordum gruplarda 1 hafta önceden veriliyordu cevap anahtarı bu sene ders çalışıcam diye kapadım face falan şimdi cevap anahtarı diye buralara bakıyorum hala yok admin ne boş adamsın amk bizde biliyoruz resmi cevap anahtarı cıkınca bakmaya şurada blog açıyorsun bir işe yara

  33. Gençler cevap anahtarini buldum ama siteye atamiyorum hata veriyor kusura bakmayın. 05512602123 isteyen bu numaraya mesaj atsın alsın.

  34. İnsan olun ya biraz saçma sapan şeyler paylaşmayın insanlar burda sınavlarını kontrol etmek istiyor ondan bekliyor şurda 1 ay kalmış sizin yaptıklarınıza bakın insan olun, her şeyden önce edepli olun.

  35. Arkadaslar mal gibi netlerinizi reklam yapacaginiza cevap anahtarini atsaniza. Bize ne 100 130 netinden. Allah icin a kitapciginin cevap anahtarini atin .

  36. İKTİDARSIZLIK İÇİN DUA
    Sabah akşam aşağıdaki 7 ismi şerifi 100 kere okumaya devam eden kişi ebediyyen iktidarsızlık görmez ve çok güçlü olacağından dolayı ölünceye kadar hiç bir itirazla karşılaşmaz yani kimsenin itirazı onu aciz bırakamaz..!
    YA KADİR YA MUKTEDİR YA KAYYUM EL KAVİYYU YA METİN YA MUTEKEBBİR YA MUİN ( AYNI ANDA CÜMLE OLARAK SABAH VE AKŞAM 100 er kez zikredilecek..!

  37. Rüyasında beni görmesi için dua

    Sevdiğiniz bir kişi nerde olursa olsun çok uzaklarda olsa bile bazı okuncak dua ve vefk tılsımı uygulamaları ile birlikte sevdiğiniz kişinin bilinç altına girerek onun devamlı sizi rüyalarından görmesini sağlayabilirsiniz.

    Fatiha suresi 3 defa okumadan önce aşağıdaki sözleri 33 defa zikredersen, matlubunu rüyasında iken ona güzel görünüp muhabbetinle celb edersin:

    “Akaddu nevme —matlubun ismi— ala muhabbeti —kendi isminiz— ve ıshki bi hurmetis suretil Fatiha.”Muhabbet ve celb için; aşağıdaki tılsım talib ve matlubun isimleriyle birlikte talibin avucuna yazılır. Üzerine yetmiş beş kere Fatiha suresi okunur. El kasılıp kapanınca talib tarafından yalanır, bu gerçekleşince okuma bitirilir. Bu icabetle istenilen gerçekleşmiş olur.

    Tılsım:

    Muhabbet ve tehyic için; yirmi bir parça kağıt alınır. Her birinin üzerine matlubun ve talibin isimleriyle beraber aşağıdaki tılsım yazılır. Her kağıt içerisine bir parça leban-ı zeker konulup ateşe atılır. Dumanı bitene dek üzerine Fatiha suresi okunur. Sonra ikincisi ateşe atılıp aynı işlem uygulanır, hepsi bitene dek aynı şekilde bu işleme devam edilir. Matlubun gerçekleştiği çok acayip bir şekilde görülür. Bu ameliye ayın parlak olduğunda yapılır ve üç geceye kadar tekrarlanabilir.

    Medyum Olcay’a Hemen Sor

  38. Yağmur duası

    Sual: Yağmur duasında eller niçin aşağıya çevriliyor?
    CEVAP
    Yağmur duasında eller aşağıya çevrilmez. S. Ahmed Tahtavi hazretleri buyuruyor ki:
    (İstiska, yağmur duası için sahraya çıkmak demektir. Hamd ederek, istigfar okuyarak dua edilir. Peygamber efendimiz ve Eshab-ı kiram ve İslam âlimleri yağmur duası yaptılar. Sahrada iki rekat namaz kılınır. İmam, asaya dayanıp hutbe okur. Sonra kıbleye dönüp avuçlarını semaya karşı açık olarak omuz hizasına kadar kaldırıp ayakta dua eder. Hazır olanlar oturarak âmin derler. Yalnız yağmur duasında eller omuzdan yukarı kaldırılır. Bir şey istemek için yapılan dualarda, avuçları semaya karşı açılır. Hadis-i şerifte buyuruldu ki:
    (Allahü teâlâ, ellerini kaldırıp da dua edenin duasını kabul etmemekten haya eder.) [Tirmizi]

    Hastalık, kıtlık ve düşmandan kurtulmak için yapılan dualarda avuç içleri yere çevrilir. Yağmur duasında, ara vermeden 3 gün çıkmak, eski yamalı elbise giymek, duaya giderken sadaka vermek, 3 gün oruç tutmak, çok tevbe-istigfar etmek, kul haklarını ödemek, hayvanları da çıkartıp yavrularından ayrı bulundurmak, ihtiyarları ve çocukları da çıkarmak sünnettir. Kâfir, dinsiz, getirilmez. Bebekler analarından ayrı bulundurulur. Elbiseler ters çevrilmez.) [Merakıl-felah şerhi

  39. BEYLER NİYAT HATİPOĞLUNU YAKİNEN TANIYAN VAR MI İÇİNİZDE ÇOK LAZIM DA KENDİSİ BANA Bİ ÜFLESİN AYLARDIR 149 NET YAPIYORUM NE AŞAĞI NE YUKARI ALLAH ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

    • HAKKA YURUGYORUM KARDESİM BOYLE BİSEYE VESİLE OLDUGUN İCİN MEVLAM RAZİ OLSUN. RAZİ OLSUN HAKKİNİ ODEYEMEM AH KARDESİMCSUKURKER OLSUN

      • YARABBİM YA RESULALLAH YA EY GÜZEL KARDEŞİM MÜBAREK YÜZLÜM ALLAH RAZI OLSUN HAKKA YÜRÜYORUZ SENİ SEVİYORUM NUMARANI VERSENE

  40. Nazar Duası

    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
    وَوَصَّيْنَ الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ
    حُسْنً وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْناً وَإِن
    جَاهَدَاكَ لِتُشْرِكَ بِي مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ فَلَا تُطِعْهُمَا إِلَيَّ
    مَرْجِعُكُمْ فَأُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُون

  41. Bu denemede 130 üstü yapamıyosanız ilk on bine giremezsiniz gerçek sınav bundan daha zordu türkçeside zordu kimse yetiştiremedi yani boşuna çalışmasın 130 altı yapan onbine giremez sonra üzülürsünüz brnden söylemesi çok beklentinizi yüksek tutmayın şu salak tıpcılar özelllikle yani b o k kazanırsınız tıbbı

            • GARDAS DOGRU DİYO ELİN DAHA GUZELDİR BU AQ CİRPİSİNİ NAPCAN NAZAR DEGMESİNNazar Duası

              بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
              وَوَصَّيْنَ الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ
              حُسْنً وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْناً وَإِن
              جَاهَدَاكَ لِتُشْرِكَ بِي مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ فَلَا تُطِعْهُمَا إِلَيَّ
              مَرْجِعُكُمْ فَأُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُون

  42. Koca bulmanduasiBiismiallahir Rahmanir Rahim
    313 Ayet-el- Kürsi’nin evlilik için okunur bu tertibte okunma yöntemi diğer okumalara göre farklıdır.
    Sadece ve sadece belirtilmiş olan süreçte okunur. En fazla 3 ay arka arkaya okuna bilir. Genelde ilk ay okunma arkasında evlenecek bir kişi mutlaka karşınıza çıkacaktır. Buna içtenlikle inanarak okumanız gerekli Allah’a tam bir inanç ve güvenle okudunuz taktirde ve belirtilmiş şekilde uygulandığında Allah’ın İzniyle karşınıza birisi çıkacaktır.
    Okunması Arabi yani Hicri takvime göre ayarlanarak okunur. Buda her Arabi ayına göre ilk haftasının ilk pazartesi, Perşembe ve Cuma günü arka arkaya üç gün okunur. Arabi aya göre bu üç günden hangisi ilk geliyorsa o gün ilk okuma günü olarak başlanır. Önümüzdeki ay Rebüyelevvel dir rabüyelevvel’de başlaya bilirsin. Bu ayda takvime baktığımda 2/rabüyelevvel /1431 pazartesi o haftanın ilk günü bizim tarihimize görede 15.şubat.2010 oluyor.

    Bu tarih örnek olarak verilmiştir. Ondan sonraki gelicek aylarda internetten bakarak hangi tarihlere ilk başlama gününü ayarlaya bilirsiniz. Verilmiş tarihe göre tertibi;
    Okunmaz zamanı bellidir ya sabah namazından sonra öğlen 11’e kadar 313 Ayet al Kürsü bitecek. Yada öğlen namazı ile İkindi ezanı okunmadan yarım sat öncesine kadar bitmesi şarttır. Bu üçgün dşında ( pazartesi, Perşembe ve Cuma harici nede farklı zaman dilimlerinde okunur söylenmiş niyet için)
    İlk gün okuma uslubu 15. 02. 2010 ( 2. Rabuyeleevel, 1431)
    2 rekat hacet namazı kılınır. Ve duası okunur arkasından “ Yarabbi, Karşıma hayırlı afiyetli huzurla, güzel ahlak sahibi kendini bilen Seni bilen seven ve vicdanı merhameti olan hayırlı bir insan çıksın” dedikten sonra
    5 defa Kelime-i tevhid getirilir ve 313 Ayet Al Kürsü’ye başlanır bitince yani sonunda 5 Kelime-yi tevhid getirilir. Tam bir ihlas ile Ellerinizi açıp “ Allah’ım okuduğum 313 Ayet al Kürsüyü Kabul et. Resuallah efendimizin ruhuna hediye ettim kabul edip haberdar eyleé denir duaya başlamadan önce selavat getirin bitincede selvat getirin.

    İkinci gün okuma uslubu 18. 02. 2010 ( 5. Rabuyelevvel, 1431)
    5 defa Kelime-i tevhid getirilir ve 313 Ayet Al Kürsü’ye başlanır bitince yani sonunda 5 Kelime-yi tevhid getirilir. Tam bir ihlas ile Ellerinizi açıp “ Allah’ım okuduğum 313 Ayet al Kürsüyü Kabul et. Resuallah efendimizin ruhuna hediye ettim kabul edip haberdar et. ( ikinci günede Hz. Fatma ve HZ Zeynep ruhlarında hediye edilir. ) Ve Hz. Fatma (RA) ruhuna ve Hz. Zeynep (RA) ruhuna hediye ettim kabul edip haberdar et. Ya Rabbim, onların hürmetine duamı kabul et denir “ duaya başlamadan önce selavat getirin bitincede selvat getirin. “ Yarabbi, Karşıma hayırlı afiyetli huzurla, güzel ahlak sahibi kendini bilen Seni bilen seven ve vicdanı merhameti olan hayırlı bir insan çıksın” dua edin.
    Üçüncü gün okuma uslubu 19.02. 2010 ( 6, Rabuyelevvel, 1431)
    5 defa Kelime-i tevhid getirilir ve 313 Ayet Al Kürsü’ye başlanır bitince yani sonunda 5 Kelime-yi tevhid getirilir. Tam bir ihlas ile Ellerinizi açıp “ Allah’ım okuduğum 313 Ayet al Kürsüyü Kabul et. Resuallah efendimizin ruhuna hediye ettim kabul edip haberdar et. ( ikinci günede Hz. Fatma ve HZ Zeynep ruhlarında hediye edilir. ) Ve Hz. Fatma (RA) ruhuna ve Hz. Zeynep (RA) ruhuna hediye ettim ve Hz. Abdul Kadir Geylani ruhuna hediye ettim kabul edip haberdar et. Ya Rabbim, onların hürmetine duamı kabul et denir “ duaya başlamadan önce selavat getirin bitincede selvat getirin. “ Yarabbi, Karşıma hayırlı afiyetli huzurla, güzel ahlak sahibi kendini bilen Seni bilen seven ve vicdanı merhameti olan hayırlı bir insan çıksın” dua edin.
    Okunma yöntemi budur. Allah Kabul etsin.

    Medyum Olcaya Hemen Sormak İçin

  43. izmir’in dağlarında çiçekler açar.
    altın güneş ordu sırmalar saçar.
    bozulmuş düşmanlar hep yel gibi kaçar.
    yaşa mustafa kemal paşa,yaşa;
    adın yazılacak mücevher taşa.

    izmir dağlarına bomba koydular
    türk’ün sancağını öne koydular.
    şanlı zaferlerle düşmanı boğdular.
    kader böyle imiş ey garip ana
    kanım feda olsun güzel vatana.

    izmir’in dağlarında oturdum kaldım
    şehit olanları deftere yazdım.
    öksüz yavruları bağrıma bastım.
    kader böyle imiş ey garip ana
    kanım feda olsun güzel vatana

    türk oğluyum ben ölmek isterim.
    toprak diken olsa yatağım yerim.
    allahından utansın dönenler geri
    yaşa mustafa kemal paşa,yaşa
    adın yazılacak mücevher taşa

      • KARDEŞ GENDİNE GEL BEN ATAM İÇİN CANIMI VERİRİM SEN KİMİN KÖPEYİSİN HE SÖYLE HERKES SONUNU DÜŞÜNSÜN NE DE OLSA KAZ GELECEK YERDEN TAVUK ESİRGENMEZ EE NE DEMİŞ BÜYÜKLERİMİZ BOK ALTIN OLSA FAKİR GÖTSÜZ DOĞARDI

        • Haklisin ummet. SEN COK HAKLİSİN İNANKİ BAZEN GPRUYORUM BOYLE İNSANLARİ KANİM DONUYORDAMARLARİM CEKİLİYOR AKLİ OLAN KENDİNE SAKLASİN BİZE BİSEY OLMASİNAMANNazar Duası

          بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
          وَوَصَّيْنَ الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ
          حُسْنً وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْناً وَإِن
          جَاهَدَاكَ لِتُشْرِكَ بِي مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ فَلَا تُطِعْهُمَا إِلَيَّ
          مَرْجِعُكُمْ فَأُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُون

        • Nazar Duası

          بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
          وَوَصَّيْنَ الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ
          حُسْنً وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْناً وَإِن
          جَاهَدَاكَ لِتُشْرِكَ بِي مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ فَلَا تُطِعْهُمَا إِلَيَّ
          مَرْجِعُكُمْ فَأُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُون

  44. Böyle dua görülmedi: “Göğüs büyütme duası”

    “Dua’nın Sırrı” isimli İslamcı sitede; göğüslerinin küçüklüğünden şikayet eden kadınlar için bir dua yazıldı. Bu duayı okuyanların 90 gün içinde göğüslerinin büyüyeceği söylendi.
    Sitede “Göğüs büyütme duası” başlığı altında verilen yazıda şu ifadeler kullanıldı:
    “Bazen görünüm sorunu olmakla beraber buna bağlı olarak ruhsal sorunları getiriyor göğüs küçüklüğü. Evet bu dua sadece hanım kardeşlerim için.
    Her gece yatmadan evvel 100 defa Tin suresi 1. ayeti okuyup göğüslerinize üflüyorsunuz, Allah’ın izniyle 90 gün içinde büyüyorlar.
    Okuyacağınız ayet ise şu;
    Vet tîni vez zeytûn”

  45. ALTI MAYIS ŞAFAĞINDA

    Kızıl dere kızıl dere
    On yerinde yara bere
    Mahir yoldaşı vurdular
    Haber ver gittiğin yere

    Duman vartinik tepesi
    Kan ağlar munzur deresi
    İşkencede haykırıyor
    Yiğit İbrahim’in sesi

    6 mayıs şafağında
    Deniz faşizmin ağında
    Cellatlar Sinan’ı vurdu
    Zalim Nurhak dağında

  46. Sınav duası, imtihanlarda başarı sağlayabilmek için, sınava girmeden ya da girdikten sonra Allah u Teala’dan yardım istemek amacı ile okunan duadır.

    Sınava girilecek gün 70 defa Salat-ı Nariye okunmalıdır.

    ”Ya men leccemel mütekebbirine b licami azametihi selliim sellim ya Hafız”

    Sınav Duası

    “Allâahümme salli alâa seyyidinâa Muhammedin ve alâa âali seyyidinâa Muhammedin salâaten tünciinâa bihâa min cemî’il-ehvâali ve’l âafâat. Ve takdıy lenâa bihâa cemî’alhaacâat ve tütahhirunâa bihâa min cemî’is-seyyi’âat ve terfeunâa bihâa indeke a’led-derecâat ve tübelligunâa bihâa aksa’l gaayâati min cemî’il-hayrâti fi’l-hayâati ve ba’del-memâat. Inneke alâa külli sey’in kadiyr.” AMİN.

    Sınav Duası
    Sınav Duasının Anlamı

    Allâh’ım, Efendimiz Muhammed’e ve ehl-i beytine bizi bütün korku ve âfetlerden kurtaracağın,
    Bütün ihtiyaçlarımızı gidereceğin,
    Bütün günahlarımızdan temizleyeceğin,
    Nezdindeki derecelerin en yücesine yükselteceğin,
    Hayatta ve ölümden sonra bütün hayırların nihâyetine ulaştıracağın şekilde râhmet eyle. Muhakkak sen her şeye kaadirsin. AMİN.
    Sınava girecek bir kimse sınav günü bu duayı 7 kere okuyarak Allah’a dua ederse, sınav anında melekler ve ruhaniler ona yardım eder, onların sayesinde doğruyu kolayca bulur. Ayrıca;

    “Rabbi-şrahli sadriy ve yessirlî emrî, vahlul ukdeten min lisanî yefkahü kavlî”

    Kim bu ayeti kerimeyi sınava girmeden evvel 11 defa okursa, sınavda sorulan her soruya rahatlıkla yanıt verebilir.

  47. CANİM ATAM ULKEYİ EMANET ETTİGİN SU GENCLİGE BAK . SEN AFFETSENDE ALLAH AFFETMEZKİ YAZİK.Kısa Bereket Duası

    Arapçası

    اَللَّهُمَّ باَرِكْ لَهُمْ فِي مِكْيَالِهِمْ وَبَارِكْ لَهُمْ فِي صَاعِهِمْ وَمُدِّهِمْ

    Okunuşu: Allahümme bârik lehüm fî mikyâlihim ve bârik lehüm fî sâ’ıhim ve müddihim.”

    Anlamı: Allah’ım! Onların ölçülerini, tartılarını, her türlü ticari iş ve işlemlerini mübarek ve bereketli eyle.

    Bu duanın kaynağı şu hadisi şeriftir:

    Enes bin Malik (Allah ondan razı olsun) rivayet edildiğine göre Peygamberimiz çiftçilik ve ticaret ile uğraşan Medine halkı için “Allah’ım! Onların ölçülerini, tartılarını, her türlü ticari iş ve işlemlerini mübarek ve bereketli eyle” şeklinde dua etmiştir.

    • Daha cevap anahtarı yayınlayan olmadı ama en aşağı doğru bak biri paylasmis olabilir karsilastirirsin

  48. Bu denemede 130 üstü yapamıyosanız ilk on bine giremezsiniz gerçek sınav bundan daha zordu türkçeside zordu kimse yetiştiremedi yani boşuna çalışmasın 130 altı yapan onbine giremez sonra üzülürsünüz brnden söylemesi çok beklentinizi yüksek tutmayın şu salak tıpcılar özelllikle yani b o k kazanırsınız tıppı

  49. burda kimsenin bir cemaate ve baska birine kufretmeye hakki yok istemeyen begenmeyen sinava girmez bu kadar basit

  50. allahın belası herifler ya canımı sıkıyolar boş beleş insanlar yuzunden 3 gün zamanımızı burda harcıyoruz boş boş bekliyok la umartesi aksam pazar sabah atın işte kim sinav oluyo o zaman boş boş 1 hafta bekleyiyolar

  51. Suç Bizim Bu cemmatin sınavına girmeyeceksin saten kapsul deneme kopyala yapıştır 300 400 tl alıyolar kandırıyolar adamları o ç lar onca insanın parasını beleşe yiyolar sonrada ulkeye laf atıyolar once siz bi temiz olun haksız mıyım arkadaşlar .!!!!!!!!!!!!

  52. türkçe A

    sınava geç kaldım o yüzden türkçe galeyana geldi ama bi bakın sıkıntılı olanları belirtirseniz birlikte bakarız

    d e d c
    d e d a
    e b e d
    d e ac
    c a d a
    c b c d
    b a e e
    c d e a
    b d c b
    d a e e

  53. MAT A kitapçığı çok emin olmamakla birlikte 30 net üstü gelir diye düşünüyorum, yazıyorum sizde yazın karşılaştıralım

    dabb
    dbcbbd
    ccadea
    beb
    aebeea
    bdbbbed
    ca boş d
    dde boş

  54. Bir kere de şu cevap anahtarını bulalım. Sınavdan daha yorucu böyle olması. Eski günleri özledim. Nedendir bilmem dertlerimi buraya dökesim var çöp misali…

    -Kafayı yedim evet-

  55. MAT B yazayım bari sorular zordu çok farklı cevaplar görebilirsiniz bana yanlış diyip atlamayın

    A-D-D-C-C-C-C-B-D-B-C-D-A-C-A-B-B-B-E-B-A-B-E-E-D-A-B-A-B-B-E-D-A-A-C-C-E-E-D-D
    hadi geçmiş olsun

  56. karşılaştıralım arkadaşlar b kitapçığı
    türkçe
    dcde-dade-ceeb-bcde-daca-cdca-eebe-eacd-ebbd-deda
    sosyal
    dbea-ddab-beaa-cbcb-ade–
    acdb-eada-becd-ebab-cbdb
    mat
    addb-cbcb-db-d-dcab-bbeb-abec-dabd-abed-baca-eedd
    fen
    dbda-cade-bede-caba-acad-dbed-adce-ddbc-eaeb-cbda

  57. Ulan sinava giriyoruz cevap anahtari 3 gunde cikiyor sinavlar zaten kapsul denemelerinden cikiyor bide haktan hukuktan bahsediyolar ayarsiz ayarsiz sorular bazilari cok basit bazilari cok zor acik ve net soyluyorum 2014 den sonra femin dershanesindende yayinlarindanda bi halt olmaz diye dusunuyorum

    • 140 Net Üstü Yapanlar Bana Instagramdan acil ulassın @selinarcans Dmlerinizi bekliyorum :3 Beni kırmazsınız değil mi :3

    • kardeş genelde 35 üstüde bu sınav zordu ilk 4 soruna baktım karşılaştırılmaya değmez bu cevapların 1-3-4 yanlış direk B kitapçığı ve matematik olduğuna emin misin ?

  58. Hani avikliyordun din kardeşlerim diyen 30 dk oldu ne oldu bari yalan soyluyon rabbimin adini agzina alma

  59. 2-a
    3-c
    4-e
    5-d
    6-c
    9-d
    10-b
    13-a
    15-a
    16-b
    17-b
    18-b
    19-e
    20-b
    21-a
    22-b
    23-e
    24e
    33-a
    35-c
    36-a
    37e
    39d BAKIYORUMDA MILLET ATIN ATIN DIYOR BENCE HERKES PAYLASSIN YAPTIKLARINI

    FEN
    1-D
    3-C
    5E
    6A
    7-C
    9-A
    14A
    18E
    22-B
    25-A
    36E(TMCIYIM)
    TURKCE
    D
    D
    E
    E
    E
    A
    D
    D
    C
    D
    E
    B
    A
    C
    D
    C
    D
    A
    C
    D
    C
    E
    C
    B
    E
    E
    B
    E
    E
    A
    C
    D
    E
    B
    B
    D
    E
    E
    D
    BOS

  60. DİN KARDEŞLERİM:20 DAKİKA SONRA SİZ GÜZEL İNSANLAR İÇİN CEVAP ANAHTARINI YAYINLIYORUM.BEKLEYİP SABREDELİM.ALLAH SABREDENLERLE BERABERDİR!!!!!!!

  61. Arkadaslar sosyalde 18 . Ve 20 . Soruyu ne yaptiniz rica etsem yapan biri anlatabilirmi ben 20yi b yaptim bu arada

  62. Suana kadar gecen kotu zaman denemem denilebilir.sinavin zorlugundan mi yanjmda oturan matematik sorularinin altini cizen yavsaktan mi bilmiyorum. Turkce bcevaplarjm:
    1)E 2)D 3)E 4)E 5)D 6)A 7)D 8)E 9)C 10)E 11)E 12)C 13)B 14)C 15)D 16)E 17)D 18)A 19)C 20)A 21)C 22- 23)C 24)B 25)E 26) E27)B 28)E 29)E 30)A 31)C 32)D 33)C 34)B 35)B 36)D 37)E 38)E 39)D 40)A

  63. Arkadaşlar Türkçem bir yanlisla bes yanlış arasinda gelir karsilastitabilirz.
    1d2e3d4c5d6e7e8b9e10b11c12e13 d14e15b16c17c18c19d20a21c22b23c24bos25b26e27e28e29c30d31e33a33b 34d35c36b37d38e39c40e

  64. ARKADAŞLAR SORU SORUP DURMAYIN KİMSE CEVABINI ALAMIYOR NASILSA
    CEVAP ANAHTARI HAKKINDA GERÇEK FİKRİ OLMAYANLAR UĞRAŞTIRMASIN HERKESİ
    BENİM CEVAPLARIM BU KONTROL EDİN DİYENLER LÜTFEN ÖYLE YAPMASIN KİMSE KONTROL EDEMEZKİ ZATEN BOŞUNA NİYE KALABALIK EDİYORSUNUZ

  65. ALLAH RIZASI İÇİN ÇEKİP GÖNDERİN SAYFALARI LÜTFEN BUNU OKUPTA YAPAN İNŞALLAH İSTEDİGİ YERE GİDER

  66. WTKADADLAR BENİM PUAN Bİ SİNAV 30PUAN DUSUYO Bİ SİNAV 30PUAN ARTİYO BUNUN SEBEBİ NEDİR SİZCE KENDİ SEVİYEMDEN BİHABERİM BUYUZDEN SİZDEDE OLUYORMU

  67. dedc
    deea
    ebca
    dedc
    cdda
    bbcd
    beee
    cdea
    bdcb
    dace
    Kendı cvplarım arkdslar 3 yanlısm olurr enn fazla sızde tarıh atarmısnız ..

  68. Sosyalime çok güvenmiyorum 30net falan anca ama yazıyım
    1-e 2-c 3d 4a 5e 6b 7c 8c 9a 10a 11a 12b 13c 14b 15d 16c 17d 18e 19a 20a 21d 22b 23b 24d 25e 26 boş 27a 28b 29a 30b 31e 32e 33c 34e 35c 36a 37b 38b 39c 40b

  69. Serlok 3 4 tane farklı var 4. Sorun yanlış ondan eminim ama diğerlerine tam bişey diyemem 35 netin falan gelir gibi görünüyo

  70. Genclik cevaplar gine pazartesi 1.30 dan sonra aciklanir garanti sosyal ve turkce a kitapcigi kendine guvenen varsa karsilastiralim

  71. 10 Şubat B kitapcgı Fen cevapları
    D B C A E A D E B D E E C A D A A C A D D C E A A D C E B D B B E A E B C D D C

  72. 10 Şubat B kitpcığı mat
    C D D C C C C B D B C D A C A B B B E B D B E E BOŞ A B B B E D A A C C E BOŞ D D sizde atın karşılaştıralım yanlış varsa söyleyin arkadaşlar

  73. Ulan bi dikis tutturamiyosunuz.mat ugrastirdi ama yaptim.sosyal saglamdi ama guzeldi.fense ortanin bi tik ustu

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s