24 Şubat Zaman YGS 17 denemesi ve cevap anahtarı

zamanYGS24 Şubat Zaman YGS 17 denemesi ve cevap anahtarı

Merhaba arkdaşlar

Zaman denemeleri son 2 tane yani 17. deneme ve 18. deneme ile bitecek.

Önümüzde Güvender Türkiye geneli denemesi var sonra artık YGS heyecanı

17. Zaman YGS denemesi ile ilgili sorularınızı ve cevaplarınızı bu başlık altında paylaşabilirsiniz.

Herkese başarılar

zaman ygs 17.jpg


Yorumlarınıza 3 adımda resim ekleyebilirsiniz

Önce http://www.hizliresim.com adresine giriyorsunuz

hizliresim 1hizliresim 2hizliresim 3

En son ortaya çıkan linki olduğu gibi kopyalayıp yorumunuza yapıştırıyorsunuz, işte bu kadar.

LgmB41

 

 

24 Şubat Zaman YGS 17 denemesi ve cevap anahtarı” üzerine 604 yorum

  1. Arkadaşlar ben bu sene abone olamadım. Ve bayilerde son 2 denemeyi alabildim. Bu senenin diğer denemeleri nerden alabilirim veya pdf varsa atabilirmisiniz. Yardımcı olursanız sevinirim.

  2. beyler trollemeden tm ci olarak bu sınavdan 107 net 14 fen var mat 27 dusuk biraz sosyal 35 turkce 30 tmci arkadaslar yazsın da karsılastıralım bakalım iyi mi yaptık sıçtık mı

  3. BUGÜN 2012 YGS ÇÖZDÜM EVDE360 ÇIKTI BUNDAN 290 FELAN GELDİ ŞU PUAN FARKINA BAKIN NETLERİ SABİTLEYEMEDİM ÖNERİ VERİN LANNNNNNN

  4. A kıtapçiği 14 ve 23. soruların cevapları yanlış verılmemıs mı arkadaslar.bızım hocalarda benım gıbı cozdu ama cevap anahtarı yanlıs sanırım.bırde sız bakar mısınız

      • yazmışssın kardeşim kusura bakma…
        14. soru: iş yapılabilmesi için hareket ile kuvvetin aynı DOĞRULTUda olması lazım. Yani aynı yönde olmasa bile iş yapmış sayılır. o yüzden B (I ve II) doğru cevap.
        23. soru: bildiğim kadarıyla I. önerme çözünme tepkimesi diye geçiyor, analiz değil çünkü kimyasal anlamda bir ayrışma yok, olay fiziksel. II. önermenin nötrleşme tepkimesi olabilmesi için NH3 ün suda çözünmüş olması gerekiyor ve tepkimenin sonunda suyun çıkması gerekiyor. III. önerme doğru Mn indirgeniyor Br yükseltgeniyor.

  5. ARKADAŞLAR HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM BU SİTEYİ AMAÇ DIŞI KULLANDIĞIM İÇİN VE CEVAP
    ANAHTARI YAYINLANIYOR DİYE YALAN ATMIŞ OLABİLİM.LÜTFEN HAKKINIZI HELAL EDİNİZ.

  6. beyler 158 net yapmışım şuan soğuk bira halikarnastan size yazıyorum yanımdada 3 tane manita burdan çıkışta gece 1 de de bizim eve gider biralarımızı yudumladıktan sonra umarsızca sevişiriz siz o kaba ağır kokuşmuş götünüzü sandalyeye yapıştırın ve matematik neti arttırmayı hesaplayın sınıfça 160 yaptık bu denemede 140 net altı yapan seneye hazırlansın bence

    • Bak güzel kardeşim netinde kızlarında biranda senin olsun kirletmeyin şu sayfayı nankörlük sizin bu yaptığınız git hangi meyhanede hangi evde bağımlı oluyorsan ol ama yazma buraya millet buraya cevap anahtarı soru tartışmak için giriyor TERBİYESİZLİĞİN LÜZÜMU YOK

    • Ne 140 altı yapan seneye gitsin ne demek aq kafan güzel zaten belli bu siteye girip sikik sikik konuşup insanlari umutlandirmayin millette 140 neti iyi sancak AMK 155 ten aşağısı bu ülkede anca kaldırım mühendisi olur ben geçen 153 yaptımda utancımdan hangi deliğe gircegimi

  7. Admin kusura bakma ama ben sizi anlamıyorum. Bu kadar edepsiz yorum yapabilen var madem ve siz de rahatsız oluyorsunuz madem o zaman güvenilir yorum ayarları yapın. diğer siteler de bu tür mesajlar gösterilmiyor bile. kısıtlama falan getiremiyor musunuz acaba ? Hem kopyayı engellemek istiyorsanız bence yorum yapmayı kesin yasakla sadece siz cevap anahtarını gösterin.

  8. soruları atan arkadaş biraz bulanık çekmiş. hatam varsa affola.
    mat a
    cbdea
    becba
    eccdb
    dcecb
    cdaeb
    abaae
    bdbdc
    accde

  9. MAT A CEVAP ANAHTARI HEMEN ALIN!

    abddeceaddbananızıccbdaesikeyimbdae

    MAT B CEVAP ANAHTARI HEMEN ALIN!

    eacabddeceaddbamınızıccbdaesikeyimbdae

    • ulan şerefsiz ahlaksız herif ne gerek var neden böyle bir şey yazmaya gerek duyuyorsun,ulan hiç mi terbiye kalmadı sınav stresinden beynimiz erimiş zaten bide senin gibi iki reaksiyon almak için şerefini satan soytarılarlamı uğraşacaz,sonra admin size cevap anahtarı yok diyor haklı tabi benim sitemde böyle küfür edip terbiyesizlik yapsalar bende paylaşmam.

        • Sanaldan küfür ederek egonu mu tatmin ediyorsun, ne geçiyor eline oraya kufur yazip gunaha girip bizide sinirlendirip gunaha sokunca, hayir iyi bir seyse insan mutlu oluyorsa bende yapiyim, biraz kendinize cekiduzen verin, burda bayan arkadaslar var onlari gectim hadi sirf cevap anahtari icin gire kimseler var ben buraya sizin gibiler yuzunden sadece2 yorum attim bugune kadar ve buda sonuncusu olacak , sizin yaptiklariniz yuzunden denemeden sogudum, basarisizliklarinizi ona buna soverek örtemezsiniz gidin ders calisin inan vicdanin daha rahat edicektir

  10. A-B Kitapçığı Cevap Anahtarı:24subat2016-zaman-ygs-cevap-anahtari.com.tr/AliÜnal

  11. Arkadaslar mat hocam çözdü: mat A kitapçığı
    C b d e a
    B b c d a
    E c c d b
    D c e c b
    A d a e b
    A b a a e
    B d b b c
    A c – d e
    38. Sorunun cevabını yazmayı unutmusum gerısı doğrudur arkadaslar:)

  12. a kitapcıgı sosyal felsefe biraz sıkıntılı olabilir:
    D A C D
    C B C B
    B E C E
    E A D D
    A E B B
    C A D D
    D C E E
    B C D A
    B D E D
    C A B E

  13. Mat B kitapcığı genelde 39 40 yapıyorum
    D
    B
    E
    A
    D
    B
    A
    B
    E
    A
    D
    A
    B
    C
    E
    C
    D
    B
    D
    C
    C
    E
    A
    B
    C
    E
    B
    A
    E
    D
    B
    C
    E
    D
    C
    C

    A
    C
    B
    b

  14. sa gençler ; öncelikle sınav tam ayarındaydı , sizcede öyle değilmi birde fen a kitapcık 35 : a mı olcaktı

  15. Mat B kitapçığı büyük ihtimal doğrudur

    D B E A
    ? B A B
    E A D A
    B C E C
    D B D C
    C E A D
    C E B A
    E D B C
    E D C C
    A C B B

  16. Türkçe B kitapçığı

    E D D D
    A A C A
    C B E D
    E B B C
    C A B A
    D D E B
    A A C B
    A C E B
    A D A D
    C D D A

  17. Sosyal B kitapçığı

    D A E E
    C E B B
    C B C D
    C A D E
    C E D D
    A C B B
    A A D E
    C B A D
    C B E E
    B A C D

  18. Fen B kitapçığı 2-3 yanlış çıkabilir.

    B E A D
    B B A C
    C C D 12.soruyu salladım A
    D D B D
    B E C E
    C B E B
    C D A C
    D A D A
    C E E E-> emin deilim
    B A B A

  19. Fen B kitapçığı 2-3 yanlış çıkabilir.

    B E A D
    B B A C
    C C D 12.soruyu salladım A
    D D B D
    B E C E
    C B E B
    C D A C
    D A D A
    C E E E-> emin deilim
    B A B A

    • kardeş 8. soruda artar azalır demıssın oysakı h1 arttıgında h2 nın azalması dengeyı bozmazmı cunku o ıkı tup ıcın dusunursek bırını artırıp bırını azaltmıs olursun dengede duran 2 seyı

  20. beyler biz sınıfca 160 net yaptık yapamayanlara acıyorum bizim sınftan bir arkadaş 159.75 yaptı onu dışladık kalan kişilerle bmw leri aldık geziyoruz şimdi kız kucagımda zor yazıyorum siz oturun evde mal mal

    • sınıfça 31 çektiniz.
      yapamayanlara değil kendine acıman gerekiyor.
      sınıftan bir arkadaşın 159 değil 0.159 net bile yapamadı.
      onu dışlamadınız. onu yücelttiniz. şaşırıp kaldınız. çünkü en yüksek yapanınız oydu.
      kalan kişilerle hasarlı tofaşın tekerleğini satın aldınız (2 tane) onu çubuğa bağlayıp geziyosunuz.
      kucağında kız yok rulo yapmışsın arkadaşına oturuyorsun.
      biz evde mal mal oturmuyoruz adam gibi dersimizi çalışıyoruz netlerimizi yükseltiyoruz. sınavda elinize verecez zıplatacaz sizin gibileri.

    • Aptalsın sen insanların moralini bozmak için saçmalıyosun bi kere 159.75 net yapamazsın bir boşun olsa 159 1 yanlışın olsa 158.75 netin olur bu kadar salaksın işte sallayacağına otur da adam akıllı çalış zamanını boş işlere harcama.

    • Once uc tane birbirine teget cemberler cizdim . Hepsi r yaricapli. Bu cemberleri icine alacak bi dikdortgen cizdim. Dikdortgenin boyu 6r eni 2r olur. Alani en az 48 oldugu icin 2r x 6r= 12r2 buyuk esit 48. Bu durumda r2 buyuk esit 4 olur. r 2 bulunur

  21. Arkadaslar geoda cember sorusunu nasil yaptiniz yaricapini istiyodu yapan acil anlatabilir mi simdiden tesekkurler

      • acayip kolay değildi
        8 net yapmamışsındır.
        1dk da çözmüşsen adam değiliz.
        bunu yapamayanlar ygsye girmesin diye bişi yok. bu sınavda 160 ta çeksek 31 de çeksek ygsye girecez ve sizin gibi y**ş*klar g*t gibi kalacaksınız sınavda. o*os*u ç**uk**rı sizii.

  22. Gençler, YGS’ye girecekler…
    ilk 100’e girebilmek için 150-155 civarı (geçen sene zor olduğu için 145 üzeri)
    ilk 1.000’e girebilmek için 145-150 civarı (geçen sene zor olduğu için 140 üzeri)
    ilk 10.000’e girebilmek için de minimum 140 yapmanız gerek.(tabi mat ve türkçe ağırlıklı olması tercih sebebidir.)
    140 aşağısı yapıyorsanız ve mat türkçe düşükse 10.000 zor. tabi sınavına göre değişir geçen sene 135 yapan tanıdığım 17.000 civarındaydı.

    onun için gayret ha gayret. burada 150 yapıyorum diyenleri falan da takmayın kendilerine baksınlar. siz çalışmanıza bakın. mat1 eksiğiniz varsa direk onu bitirin.

    saygılar…

  23. Matematik A Kitapçığı;
    CBDEA
    BECDA
    ECCDB
    DCECB
    ADAEB
    EBAAE
    BDBBC
    ACCDE
    NOT:GENELLİKLE 39-40 YAPIYORUM HATALARIM VARSA SÖYLEYİN 🙂

  24. BEYLER BOŞUNA YGS ÇALIŞMAYIN AMK ZATEN BEN BİRİNCİ OLCAM. HER SINAV 155 YAPIYOM BENCE BOŞUNA UMUTLANMAYIN. HEPİNİZİN ELİNE VERCEM YGS DE

  25. cevaplarımı yazıyorum karşılaştıran arkadaşlar farklı olan soruları yazarlarsa sevinirim
    A kitapçığı

    türkçe
    1a 2c 3d 4c 5e
    6a 7d 8a 9b 10e
    11c 12a 13b 14c 15a
    16e 17b 18e 19d 20b
    21a 22b 23a 24c 25c
    26c 27b 28e 29d 30b
    31b 32a 33a 34c 35a
    36c 37c 38a 39d 40e

    sosyal
    1d 2a 3c 4d 5c
    6b 7a 8b 9b 10e
    11c 12e 13e 14a 15e
    16d 17? 18e 19b 20?
    21c 22a 23d 24d 25e
    26c 27e 28e 29b 30c
    31d 32?33c 34a 35e
    36d 37c 38a 39b 40e

    fen
    1d 2? 3b 4d 5c
    6a 7c 8d 9b 10b
    11d 12?13? 14b 15a
    16d 17c 18b 19e 20b 21c 22a
    23e 24e 25e 26d 27b 28a 29b 30a 31b
    32b 33e 34e 35c 36a 37d 38a 39d 40c

  26. Arkadaşlar 2 gündür soruyorum hic kimse cevap yazmıyo bu incir sorusu ,A’dan B’ye tanımlı fonksiyon sorusu ve obeb sorusu nasıl olacak bi Allah’in kulu aciklayabilirmi lütfen

  27. Arkadaşlar son gunlerdeyiz, denemelerde çözemediğimiz sorulari paylaşalım . Ben şu soruda kaldım nasıl çözdünüz? Bi zahmet çözüp paylaşınhttp://fs5.directupload.net/images/160221/u67nvaa2.jpg

  28. ARKADAŞLAR EMİN OLUN ŞU DENEMENİN BİZLERE 1 GRAM FAYDASI YOK CEVAP ANAHTARI BEKLETMEKTEN DERS ÇALIŞMAYIDA ENGELLİYOR BUKADAR SAÇMALIK GÖRMEDİM BEN SORULARDA YENİ SORULAR DEİL FASİKÜLLERDEN ALMA SORULAR ALLAH BELANIZI VERSİN SİZİN GİBİ SINAV YAPANLARIN.

    • Fem ve mat b cevaplarına güvenen atabilir mi allah rızası için nolur şimdiden cokkkkkkkkkk teşekkür ederim ınsallah burda bulunan herkes isteği bölüme ve üniversiteye gider

    • Mat sorularını foto larını çekip atarmisiniz lütfen atan arkadaslara şimdiden allah razı olsun istediği bölüm ve üniversiteye bu yıl gider inşallah

    • Son üç denemede 2 kere Türkçede 40 yaptım ama bu deneme cidden zorladı vakit yetmicek diye hızlı hızlı yaptım geçen sene ygsde de böyle olmuştu bunun gibi olucaktır yine

  29. Dostlar sizce bu sene ygs nasıl olur? Son 2 senedir gitgide zorlaşıyor. Ama bu sene dershaneler olmadığı için belki biraz daha kolay sorabilirler. Sizin düşünceleriniz nedir?

    • Ben gecen sene zor oldugunu düşünmüyorum aksine daha mantık agirlikli soru şeklinde geldiğini düşünüyorum evet Türkçe biraz sure Çaliyordu ama buna bağlı olarak diger branşlardan telafi edebilecegimiz şekilde tasarlanmışti bence bu sene Türkçe Hariç Dediğin gibi basitlestirebilirler

      • GEÇEN SENE ÇOK ZORDU.TÜRKÇE ÇOK UZUN VAKTİMİ ALDIĞINDAN SOSYALİ BİTİRDĞİMDE MATEMATİĞE ZAMAN AYIRACAK MOTİVEM KALMAMIŞTI.BENCE BENİM AÇIMDAN TÜRKÇENİN İYİ GEÇMESİ SINAVIN İYİ GEÇMESİ DEMEK KENDİ ADIMA KONUŞABİLİRİM Kİ TÜRKÇE İYİ GEÇİNCE DİĞER DERSLERE DAHA İYİ MOTİVE OLUYORUM BİLMİYORUM SİZDE NASIL ZATEN TMYİM TÜRKÇE OLMADIMI PUAN 290LARDA FALAN SALLANIYOR

  30. Sosyal A 24 soru yaptim toplamda yetistiremedim sorularda her sey olabilir cok guvenmiyorum hizli hizli 12 dkda cozdugjm kadariyla karsilastirankac farkli oldugunu soylesin

    1d
    2a
    3c
    4d
    5c
    6b
    7e
    8b
    9d
    10e
    11c
    12e
    13a
    14a
    15d
    16d
    21c
    23d
    26c
    36d
    37a
    38a
    39b
    40e

    • x3 – 8= 0 oluyor küp açılımından x2+2x+4 =0 burdanda bu denklemi x e böl ve 2 yi karşıya at cavap -2

  31. Türkçe A kitapçığı Yanlışlarımı söyleyin bakayım liütfen
    C
    A
    D
    C
    .
    D
    A
    D
    A
    .
    B
    E
    B
    A
    .
    A
    A
    A
    B
    .
    C
    E
    B
    E
    .
    D
    B
    A
    C
    .
    D
    B
    B
    E
    .
    D
    E
    B
    C
    .
    D
    B
    A
    A
    .
    C
    D
    D
    C

  32. Arkadaslar mat A kitapcigi matematik sorularini demin bi arkadas gonderdi tam okunmuyor sorular cozemedik birisi A kitapcigi mat atarsa saat 22 gibi paylasicam cevaplari

  33. Mat cevap anahtarı isteyen kabul etsin isteyen etmesin, kesin çözülmüş test edilmiştir :
    CBDEA BECDA ECCDB DCECB ADAEB BBDAE BDBBC ACCDE

  34. Sosyal b
    1)d2)a3)a4)e5)c6)e7)b8)b9)d10)b11)c12)e13)c14)a15)d16)b17)a18)e19)boş20)d21)a22)c23)b24)boş25)boş26)d27)

  35. türkçe b emin değilim
    1)C(amadoğruusu e soruda IVı görmedim aq)
    D
    D
    C
    A
    D
    B
    D
    C
    B
    B
    D
    E
    BOŞ
    C
    C
    D
    A
    B
    A
    D
    A
    E
    C
    A
    A
    D
    B
    C
    D
    E
    B
    A
    D
    A
    D
    C
    A
    D
    A

  36. AADCEADAB-CABCAEBEDDBAACCCBEDBBCACACCADC TÜRKÇE ARKADAŞLAR A KİTAPÇIĞI GÜVENİYORUM. Bide sosyal A olan varsa atabiliir mi acaba?

  37. sosyal cevaplar
    karşılaştıralım
    1-d
    2-e
    3-e
    4-e
    5-c
    6-e
    7-b
    8-b
    9-c
    10-b
    11-c
    12-a
    13-e
    14-a
    15-d
    16-e
    17-d
    18-e
    19-b
    20-d
    21-a
    22-c
    23-b
    24-b
    25-boş
    26-a
    27-d
    28-e
    29-c
    30-boş
    31-boş
    32-a
    33-c
    34-d
    35-e
    36-e
    37-b
    38-a
    39-a
    40-c

  38. B kitapçığı fen kendi cevaplarım biri karşılaştırırsa sevinirim
    A
    C
    B
    C
    B
    B
    A
    C
    C
    C
    D
    B
    B
    D
    B
    D
    C
    E
    C
    E
    D
    B
    E
    B
    D
    B
    E
    C
    D
    E
    D
    A
    A
    E
    C
    C
    B
    A
    B
    A

  39. Fizik ve kimya hocaya çözdürdüm. A kitapçığı. 1d2e3e4d5c6c7c8a9b10b11d12a13e14b15a16d17c18b19e20b21c22e23c24e25b26d27b

  40. Türkçe A
    1 A
    2 E
    3 D
    4 C
    5 E
    6 A
    7 D
    8 B
    9 B
    10 E
    11 C
    12 A
    13 B
    14 C
    15 A
    16 E
    17 B
    18 E
    19 B
    20 D
    21 A
    22 B
    23 A
    24 C
    25 C
    26 C
    27 B
    28 E
    29 D
    30 B
    31 B
    32 C
    33 A
    34 C
    35 A
    36 A
    37 C
    38 D
    39 D
    40 E
    Bunlar benim kendi cevaplarım genelde 35 üstü yapıyorum.

  41. DENEMEYE GİRİYORUZ GÜNLERCE CEVAP ANAHTARI YOK BU NE REZİLLİK YA Bİ KERE DE OLDUĞUMUZ GÜN VERİN ŞU CEVAP ANAHTARINI BE

    • O kadar girmişsin ama boşa girmişsin hala ögrenememişsin çünkü hepsindede cevap anahtarı pazartesi öglen çıkıyo ögrenmiş ol😉

      • sorun sende bence. cevap anahtarı denemeyle beraber oluşturulur. yani adamlar deneme sorularını hazırlarken cevap anahtarını da çıkarıyorlar zaten. cevap anahtarsız deneme hazırlanmaz kardeş. ama bilerek ve isteyerek geç yayınlıyorlar. geçen hafta pazartesini bile geçti salımıydı çarşambamıydı ne. ben sınava girdikten 5 gün sonra cevap anahtarını alacaksam o denemenin anlamı ne? tek kelime berbat bir yayın politakası git gide KALİTE düşüyor.

        • Yahu sınavın üzerinde yazan tarihten “5” gün önce giriyosanız sorun sizde.Adadamlar sınavın gerçek tarihinden bi kaç gün önce açıklıyo aman dur ‘punisher’girmiş sınava yayınlayalım demiyolar.Madem bu kadar şikayetçisin girme !!

          • avukatı mısın birader hayırdır? satıcı-müşteri ilişkisi değil mi bu? sanki hayrına dağıtıyorlar anasını satayım. parasını ödeyip alıyoruz. bir müşteri olarak da hizmet kalitesi beklememiz normal. ama gel gör ki müşteri memnuniyetine yeterince önem vermiyorlar. ben de bir tüketici olarak eleştiride bulunuyorum en doğal hakkım. itirazın varsa otur ağla.

  42. Türkçe b
    1)a2)d3)boş4)c5)boş6)a7)d8)a9)boş
    10)b11)b12)d13)e14)e15)e16)c17)c
    18)a19)b20)a21)d22)c23)e24)b25)a
    26)a27)c28)b29)a30)d31)a32)c33)a
    34)b35)e36)e37)c38)d39)a40)a
    Yanlışlarımı söylerseniz sevinirim

  43. Turkce A kitapcigi
    ADDC EADA BECA BCAE BEDD BBAC CCEE DBBC ACAA CDDC
    Cevaplarima guveniyorum farkli yaptiginiz varsa soyleyin bakalim

  44. Arkadaşlar fen kendi cevaplarım1D2E3B4D5C6B7C8A9B10B11D12A13B
    14E15A16D17C18B19E20B21C22E23C24E25C26D27B28A29B30A31B32B33E34E35C36A
    37D38E39D40C genelde fenime güvenirim.lütfen yanlışım varsa söyleyin.karşılaştıralım.

  45. Mat B kitapcığı genelde 39 40 yapıyorum
    D
    B
    E
    A
    D
    B
    A
    B
    E
    A
    D
    A
    B
    C
    E
    C
    D
    B
    D
    C
    C
    E
    A
    B
    C
    E
    B
    A
    E
    D
    B
    C
    E
    D
    C
    C
    A
    C
    B
    B

  46. o kadar kolaydı ki 160 net yaptım daha 2 saat vardı eve gidip az uyudum yemek yedim sonra can sıkıntısından evdende 260 soru getirip sınavda çözdüm onlarda full :d toplam 420 net yaptım tabi yeter mi? yetmedi gittim 3 soru bankası daha bitirdim millet hala matematikte 10. soruda amk
    kızdım tabi
    önüme atomu aldım parçalara ayırdım birleştirdim tekrar
    millet hala 35. sorularda
    dellendim durur muyum? tüm sınıflardaki milletin kitapçığını alıp fulledim
    ulan hala 20 dk var
    köpürecekken karşı dershaneye uğrayıp oradaki stokları bitirdim dershaneye döndüm
    3dk var dediler
    hala bitiş süresini söylüyor gavat hoca
    önüme 5000 puzzle aldım bitirken hocada bitti dedi koşara eve gidip uyudum amk

    • Anca lafta yaparsın zaten .Burada kimse senin ne yapmanı bilmek istemiyor . Adam gibi cevap anahtarini verecekseniz verin . Vermiyosaniz burada dolanmayin bos laf yapmanin mantigi yok 😾

      • oooooo abdullah aranan dahi olm harcanıyon la buralarda alın bunu oxforda fln kansere bile köklü bi çözüm üretir lan bu olm bu kadar kişiyiz şurda hepimiz inandık ama sen çıktın yalan dedin süper valla tam bir akıl küpü seninle aynı sınava girmekk istemiyorum ben sen çok daha ileri düzeydesin hepimizden alın bunu burdan aQ

        • Sen bunu yazmadan önce birşeyler icmissin sanırım kahve falan iç öyle cevap yaz boşu boşuna laf kalabalıgi yapma istersen

  47. Sosyal A 24 soru yaptim toplamda yetistiremedim sorularda her sey olabilir cok guvenmiyorum hizli hizli 12 dkda cozdugjm kadariyla karsilastirankac farkli oldugunu soylesin

    1d
    2a
    3c
    4d
    5c
    6b
    7e
    8b
    9d
    10e
    11c
    12e
    13a
    14a
    15d
    16d
    21c
    23d
    26c
    36d
    37a
    38a
    39b
    40e

  48. EDECCABACBBDEBECBABAbosAEbosbosACBACABADAECbosAA Türkçe b cevaplarim yanlış cok var biliyorm hangileri olduğunu soyler misiniz

  49. Türkce A kendi cevaplarim
    Son 4 denemedir 35 yapiyorum onceleri 33 31 falandi ama bu baya zaman aldi cok emin degilim yanlis olabilir baya karsilastiran arkadaslar kac soru farkli hangi sorular yazarlarsa sevinirim.

    1-E
    2-A
    3-D
    4-C
    5-E
    6-A
    7-C
    8-A
    9-B
    10-C
    11-C
    12-A
    13-A
    14-C
    15-A
    16-E
    17-B
    18-E
    19-D
    20-A
    21-A
    22-D
    23-A
    24-C
    25-A
    26-C
    27-B
    28-E
    29-D
    30-B
    31-B
    32-C
    33-A
    34-C
    35-A
    36-??
    37-C
    38-D
    39-D
    40-E

    Dedigim gibi yanlis cok olabilir karsilastiranlar yazarsa sevinirim.

  50. arkadaslar soru cozumlerıne nasıl ulasabılırız bı grup varmı soruların paylasıldıgı kod okuma sıstemınden bakıyordum fakat subat ayının denemelerının soru cozumlerını paylasmıyolar soru cozumlerını paylasan varsa solerse cok makbule gecer 🙂

      • kardes yanlıs anlasıldım galıba ben cevap anahtarını ıstemıyorum sadece soruların cozumlerını paylasan bı grup yada herhangı bıyerde varmı onu sordum saolasın yınede 🙂

  51. mat a kitapçığı kendi yaptıklarım genelde 35 üstü gelir geçen sene ygs 35 net mat
    1 C
    2 B
    3 D
    4 E
    5 A
    6 B
    7 E
    8 C
    9 D
    10 A
    11 E
    12 C
    13 C
    14 D
    15 B
    16 D
    17 C
    18 E
    19 C
    20 B
    21 A
    22 D
    23A
    24 E
    25 B
    26 A
    27 B
    28 C?
    29A
    30E
    31B
    32D
    33B
    34B
    35C
    36A
    37C
    38C
    39D
    40E

    KENDİ CEVAPLARIM BU SINAV GÜZEL Dİ
    GENELDE ARKADAŞLARLA KARŞILAŞTIRMADAN YAZMAZDIM AMA BU SEFER KARŞILAŞTIRMADIK YANLIŞLAR VARSA KUSURA BAKMAYIN

  52. Sınav o kadar zor değildi ygs tarzıydı özellikle de matematik ygs tarzıydı . Herkesin neti öncekilere göre düşer dert etmeyin. Ben normalde 120-125 yapıyordum bundan tahmini 105-110 yaparım Karşılaştırmak isteten kitapçığını yorum yapsın

  53. Mat B kitapçığı cevaplarım (- işareti boş demek)

    D B E A A D B B E A D B E C D C D B D C – B A D – E B C E D B C E D C C A C – A

  54. Arkadaşlar sınav zordu ya felsefe bitirdi beni, inşallah yüksek gelir eğer bundan iyi gelirse sınava daha güzel girerim. (100 neti geçipte beğenmeyen zordu diyenlere sesleniyorum psikolojimizi bozmayın psikolojisi bozuklar!)

  55. Arkadaşlar yaptiginiz cevaplaru emin olun ua da olmayin genelde yaptiginiz netlerle birlikte atarsaniz sevinirim.Simdiden tesekkur ederim

  56. Cevap anahtari olan atabilir mi ya da yaptiklarini atsin o da olur bugun mutlaka atin beyler cunku hepimiz burda bekliyoruz cevaplarini beyler bayanlar diyelim bayanlar da atabilir 🙂 iyi aksamlar herkese bu sinav ortaydi bence ama atin su cevaplari

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s